چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟

به گزارش سرزمین من، از دست دادن جرقه در یک رابطه طولانی مدت اجتناب ناپذیر است.

چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟

شما بعد از مدتی در رابطه عاطفی خود، وارد یک چرخه تکراری با شریکتان می شوید که این روتین همواره هم بد نیست اما برای زنده نگه داشتن رابطه عاطفی راهکار هایی وجود دارد که ما در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

زنده نگه داشتن رابطه عاطفی

حتی در برترین رابطه زناشویی نیز باید عشق و هیجان زنده نگه داشته گردد. در غیر این صورت، به جای همسر به دو همخانه تبدیل خواهید شد.

چیز تازهی را امتحان کنید

برنامه ریزی برای تعطیلات به جایی که هیچ کدام از شما نرفته اید، امتحان کردن ورزش یا بازی تازه یا حتی سفارش غذای بیرون بری که با غذای معمولی شما فرق دارد را امتحان کنید. چیزهای تازه کوچک یا بزرگ، آن احساسات عاشقانه ای را که زمانی برای اولین بار با شریک زندگی خود تجربه می کردید، به شما باز می گرداند.

با هم ورزش کنید

ورزش کردن زمان خوبی برای دنبال کردن ترجیحات فردی شماست، اما هر چند وقت یکبار ورزش کردن با هم می تواند روشی عالی برای زنده نگه داشتن رابطه باشد. نه تنها رقابت بازیگوشانه شما را تحریک می نماید بلکه ورزش باعث ترشح اندورفین نیز می گردد که می تواند به شما یاری کند ارتباط عاطفی خود را عمیق تر کنید. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب سر بزنید.

از جملات فرق داردفاده کنید

دوستت دارم، بدون شک یکی از مهم ترین جمله هایی است که به یکدیگر می گویید. با این حال شما می توانید از جملات تازهی برای تنوع و نشان دادن احساسات واقعی تان هم بهره ببرید. به عنوان مثال من خیلی به تو افتخار می کنم یا تو برای من خیلی مهم هستی.

با هم آشپزی کنید

شما می توانید این آخر هفته با هم آشپزی کنید. نه تنها این یک فعالیت تازه و سرگرم کننده خواهد بود، بلکه فرصتی برای کار تیمی است. خلق چیزی (حتی یک وعده غذایی) به شما یاری می نماید که با هم بیشتر احساس ارتباط کنید.

زبان عشق همسرتان را یاد بگیرید

احتمالا تا به حال به مقدار کافی در خصوص زبان های عشق شنیده اید. اما واقعا چند وقت یکبار آن را با شخص مورد نظر خود تمرین می کنید؟ به طور مثال اگر شریکتان با هدایایی احساس دوست داشته شدن بیشتری می نماید، برایشان گل خریداری کنید یا اگر زبان عشقشان لمس فیزیکی است، سعی کنید راه هایی برای لذت بیشتر در رابطه را کشف کنید.

برنامه ملاقات مخصوصی بچینید

برای داشتن یک شب بی نظیر احتیاجی نیست که حتما به رستوران یا سینما بروید. شما فقط به یکدیگر و چند ایده خلاقانه احتیاج دارید. می توانید حال خانه را با شمع های زیبا تزیین کنید و یک شام خوشمزه بپزید و از شبتان در کنار یکدیگر لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 شخصیت سمی در محیط که باید بشناسید! را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید