پیشنهاد عجیب آقای بازیگر برای یک سفر فضایی، حاضرم توالت ها را تمیز کنم!

به گزارش سرزمین من، ایسنا نوشت: تام هنکس، بازیگری که نقش یک فضانورد در ماه را بازی نموده است، می گوید که دوست دارد به طور واقعی به یک سفر فضایی برود و حتی حاضر است برای این کار توالت ها را تمیز کند!

پیشنهاد عجیب آقای بازیگر برای یک سفر فضایی، حاضرم توالت ها را تمیز کنم!

این ستاره فیلم آپولو 13 می گوید که حتی حاضر است توالت ها را تمیز کند تا فرصتی برای رفتن به فضا داشته باشد. برای مثال در ماموریت های برنامه آرتمیس به رهبری ناسا که فضانوردان را برای اولین بار از سال 1972 تا به امروز به ماه باز می گرداند.

هنکس که فعالیت اولیه خود را با نقش های کمدی شروع کرد، به تلگراف گفته است: من دوست دارم مسئول سرو غذا و شوخی کردن در سفر به ماه باشم. اگر در این سفر جا باشد، من کسی خواهم بود که تمیز کاری می نماید، جوک می گوید، داستان تعریف می نماید و همه را سرگرم می نماید.

هنکس اضافه نمود: من تمام کارها را انجام خواهم داد. توالت را تمیز می کنم. غذا را سرو می کنم. لباس ها را تا می کنم. وسایل را جمع می کنم. به این ترتیب دیگران می توانند آزادانه کارهای دیگری انجام دهند.

نقش آفرینی هنکس در سال 1995 در نقش جیم لاول(Jim Lovell)، فضانورد ناسا که فرماندهی آپولو 13 واقعی را بر عهده داشت، در اولین اکران فیلم مورد تحسین منتقدان نهاده شد. این فیلم سفر سه فضانوردی را دنبال می نماید که در سال 1970 هنگام پرواز به ماه از یک موقعیت اضطراری جان سالم به در بردند و اعضای خانواده و کنترل نمایندگان ماموریت از راه دور به آنها یاری کردند.

این فیلم بر اساس زندگی نامه لاول و جفری کلوگر(Jeffrey Kluger)، روزنامه نگار فضایی، با نام اصلی ماه گمشده: سفر خطرناک آپولو 13 ساخته شده است.

اظهارات تازه هنکس در خصوص انجام کارها در مدار ممکن است ناشی از دهه ها تحقیق واقعی او در فضا باشد، زیرا سرنشینان سفرهای فضایی باید به همان مقدار که به انجام علوم و پیاده روی فضایی می پردازند، وظایف نگهداری را نیز بر عهده بگیرند.

فضاپیماها و افراد سالم برای ادامه ماموریت ها ضروری هستند. داستان آپولو 13 به وضوح نشان می دهد که وقتی این چیزها وجود ندارند چه اتفاقی می افتد.

هنکس بارها گفته است که مجذوب برنامه آپولو شده است، برنامه ای که 12 فضانورد ناسا را بین سال های 1969 تا 1972 به سطح ماه فرستاد. او از آن موقع تا به امروز در فیلم های فضایی و برنامه های تلویزیونی دیگری حضور داشته است.

این ستاره هالیوود بعلاوه برای تهیه نمایندگی مینی سریال تخیلی از زمین تا ماه بر اساس مأموریت های آپولو که در آن نقشی کوتاه داشت و روایتگری مستند ویرانی باشکوه: راه رفتن روی ماه درباره فرود آپولو شناخته می گردد.

هنکس برنامه تازه آرتمیس را ستایش نموده است که از سال 2024 دوباره انسان را به ماه می برد. در ماموریت آرتمیس 2 فضانوردان به مدار ماه سفر می نمایند و ناسا بعلاوه متعهد شده است که زنان و افراد رنگین پوست را روی ماه فرود بیاورد. پیش بینی می گردد اولین ماموریت فرود روی ماه آرتمیس 3، در سال 2025 یا 2026 انجام گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پیشنهاد عجیب آقای بازیگر برای یک سفر فضایی، حاضرم توالت ها را تمیز کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عجیب آقای بازیگر برای یک سفر فضایی، حاضرم توالت ها را تمیز کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید