پرداخت 40 درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به غیرمددجویان

به گزارش سرزمین من، حسین خدرویسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سال گذشته کمیته امداد 105 میلیارد تومان به اندازه بودجه عمرانی یک استان وام اشتغال پرداخت نموده است.

پرداخت 40 درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به غیرمددجویان

وی با برشمردن چالش های استان اضافه کرد: در استان کرمانشاه 40 درصد وام اشتغال به غیرمددجو پرداخت گردیده در حالی که ما دستگاه فقرزدا و محرومیت زدا نیستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 162میلیارد تومان برای برنامه اشتغال در نظر گرفته گردیده و سال گذشته به اندازه 15 سال گذشته وام های اشتغال پرداختی کمیته وام اشتغال پرداخت شد.

وی با گلایه از پایین بودن کمکهای مردم در قالب زکات، صدقه که میانگین ماهیانه آن 500 میلیون تومان است توضیح داد: این در حالی است که این نهاد 18 میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری 30 میلیارد تومان برای هزینه های امدادی، بهداشتی و درمانی و آموزشی و فرهنگی و مذهبی پرداخت می نماید.

خدرویسی گفت: در زلزله اخیر کمیته امداد نخستین نهادی بود که به حساب 61 هزار مددجوی تحت پوشش پول واریز کرد و با توجه به محدودیت های مالی دولت، کمیته امداد، عیدی به مددجویان حقوق سه ماه را پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و 400 واحد مسکونی در حال ساخت داریم بیان کرد: قبل از گروه های برخوردار و طبقات عادی 500 واحد به مددجویان تحویل گردیده و در مهر ماه نیز دو هزار واحد مسکونی دیگر تحویل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرداخت 40 درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به غیرمددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 40 درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به غیرمددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید