تیم هزارمیلیاردتومانی لیگ برتر ایران کدام تیم است؟

به گزارش سرزمین من، قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قرارداد های زیرمیزی می گردد.

تیم هزارمیلیاردتومانی لیگ برتر ایران کدام تیم است؟

سالهاست این دو نهاد فوتبالی که عملا قدرت کنترل شرایط این رشته پرطرفدار را ندارند و دنباله روی سیاست های باشگاه ها هستند، قوانینی را برای بهتر شدن فوتبال و باشگاه ها وضع می نمایند، اما این قوانین نتوانسته مسئله ای را از کوه مسائل این رشته حل نماید.

برای فصل بیست و سوم لیگ برتر سازمان لیگ برتر سقف بودجه مشخص کرد و تیم ها را موظف کرد که در جذب بازیکنان و اندازه قرارداد هایی که با آن ها منعقد می نمایند، سقف 325 میلیارد تومان را رعایت و از آن عدول ننمایند.

16 تیم حاضر در لیگ برتر هم که به خوبی می توانند سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را دور بزنند (البته بعضی تیم ها بودجه سالانه شان به این رقم نمی رسد) خیلی سریع لیست هزینه های خود را اعلام کردند و سازمان لیگ هم با افتخار آن را روی خروجی سایت خود قرار داد تا تاثیرگذاری اش را نشان دهد!

آن هایی که در فوتبال تردد دارند به خوبی می دانند که تیم های مدعی قهرمانی نه تنها این سقف را رعایت ننموده اند بلکه میلیارد ها تومان هم از آن عبور نموده اند. اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از آنجایی که اهرمی برای برخورد با تیم ها ندارند خودشان را سرگرم مسائل دیگر نموده اند.

این در حالی است که به نقل از یکی از کارمندان سازمان لیگ فوتبال عنوان شده در لیگ بیست و سوم تیمی حضور خواهد داشت که برای انعقاد قرارداد با بازیکنانش حدود 1000 میلیارد تومان هزینه نموده است.

این تیم که خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بیست و سوم می داند البته سقف را قبول نداشت و به همین دلیل برای سازمان لیگ تره هم خورد نکرد و کار خودش را پیش برد تا نشان دهد سقفی که مسئولان برای تیم ها در نظر گرفته اند کاذب بود و هر تیمی هر رقمی در توان داشته برای جذب بازیکنان هزینه نموده است.

منبع: فرارو

به "تیم هزارمیلیاردتومانی لیگ برتر ایران کدام تیم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم هزارمیلیاردتومانی لیگ برتر ایران کدام تیم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید