لغو ویزا با دیگر کشورها تاثیرات مثبت مالی به همراه دارد

به گزارش سرزمین من، میراث آریا/ براساس گزارش های منتشر شده، لغو ویزا با دیگر کشورها تاثیرات مثبت مالی به همراه دارد.

لغو ویزا با دیگر کشورها تاثیرات مثبت مالی به همراه دارد

یعقوب رضازاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد اهمیت لغو ویزا سفر با کشورهای جهان گفت: لغو ویزا میان کشورمان با دیگر کشورها می تواند در شرایط تحریمی تاثیرات مثبت مالی به همراه داشته باشد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لغو ویزا با کشورهای همسایه در رفت و آمد تجار تاثیر بسزایی خواهد داشت، اظهار کرد: در واقع این مهم می تواند به رونق و توسعه بازارچه های مرزی نیز یاری شایانی کند تا شاهد تقویت اقتصاد مرزها باشیم.

وی ضمن بیان اینکه ایران دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که در صورت لغو ویزا شاهد حضور گردشگران زیادی خواهیم بود، ادامه داد: در واقع باید اذعان کرد یکی از مزایای لغو ویزا، افزایش عایدی کشورمان و اشتغالزایی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اضافه نمود: بدون شک اقتصاد گردشگری مولفه ای است که اگر به آن توجه گردد، می تواند بسیاری از نیازهای عایدیی کشورمان را محقق کند تا سرمایه انرژی و نفت برای نسل های آینده محفوظ بماند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این میان باید یادآور شد که تحقق موضوعاتی مانند لغو ویزا با کشورها می تواند به توسعه مناسبات فرهنگی اجتماعی نیز یاری کند.

منبع: همگردی

به "لغو ویزا با دیگر کشورها تاثیرات مثبت مالی به همراه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو ویزا با دیگر کشورها تاثیرات مثبت مالی به همراه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید