سرانجام نامه های دانشجویان در سه دقیقه با یکدیگر رقابت می نمایند

به گزارش سرزمین من، پاناسه عنوان جشنواره و مسابقه ای است که توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری برگزار می گردد.

سرانجام نامه های دانشجویان در سه دقیقه با یکدیگر رقابت می نمایند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی سرزمین من به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاناسه جشنواره و مسابقه ای برای دانشجویان است. دانشجویانی که خاتمه نامه خود را در یکی از مقاطع تحصیلی دفاع نموده اند.

ایمان افتخاری رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری درباره برگزاری این رویداد اعلام کرد: در این رویداد دانشجویان می توانند محتوای خاتمه نامه خود را به گونه ای قابل فهم برای عموم در مدت زمان 3 دقیقه ارائه نمایند. به این ترتیب بخشی از پژوهش های صورت گرفته توسط دانشجویان قابل عرضه به جامعه می گردد و گامی هم در توانمندسازی پژوهشگران جوان در جهت استفاده بهینه از فرصتهای ارائه پژوهش و خلاصه سازی حداکثری برداشته می گردد.

افتخاری با بیان اینکه با برگزاری این رویداد که با همکاری و مشارکت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می گردد، عموم مردم باجذابیت های فعالیت های پژوهشی آشنا می شوند و از اتفاقات پژوهشی در حال اجرا مطلع می شوند، گفت: خاتمه نامه ها در قالب ویدئوهای سه دقیقه ای بارگذاری می شوند و فرآیند داوری به صورت جمعی را طی می نمایند. در نهایت نیزبرترین های رویداد در چند رقابت منطقه ای شرکت داده می شوند و پس از آن برندگان این رویدادهای منطقه ای در مسابقه ای ملی شرکت می نمایند.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: محدودیتی برای دانشجویان از نظر زمان دفاع از خاتمه نامه وجود ندارد. دانشجویان از سراسر کشور در هر زمانی که از خاتمه نامه خود دفاع نموده اند می توانند ارائه سه دقیقه ای از خاتمه نامه خود را ارسال نمایند.

افتخاری درباره حمایت از این خاتمه نامه ها نیز گفت: جوایز قابل توجهی توسط مجموعه صندوق و معاونت علمی برای برندگان مسابقه در قالب حمایت از خاتمه نامه در نظر گرفته شده است. همچنین در مرحله رقابت برترین های این مسابقه در نظر داریم با دعوت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران خطر پذیر ، زمینه برای سرمایه گذاری روی خاتمه نامه ها را فراهم کنیم. در این صورت خاتمه نامه از مرحله پژوهش خارج و وارد مرحله ساخت و فراوری و عرضه به جامعه می گردد.

مسابقات خاتمه نامه های سه دقیقه ای بستر عملیاتی شدن و کارآمد کردن خاتمه نامه های دانشجویی در سطح کشور را فراهم می نماید. کاربردی سازی موضوعات خاتمه نامه و رساله های دکتری در کشور، مطلع سازی عمومی در جامعه نسبت به علوم مختلف، جهت دهی موضوعات پژوهشی در خاتمه نامه ها، اجرایی و عملیاتی سازی خاتمه نامه های دانشجویی و حمایت از خاتمه نامه های کاربردی اهدافی است که در این رویداد دنبال می گردد. علاقمندان برای ثبت نام در آن می توانند به panase.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سرانجام نامه های دانشجویان در سه دقیقه با یکدیگر رقابت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نامه های دانشجویان در سه دقیقه با یکدیگر رقابت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید