هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel)؛ اقامتگاهی 5ستاره و مشهور در شهر وان ترکیه

به گزارش سرزمین من، هتل الیت ورلد وان از هتل های مشهور 5ستاره شهر وان ترکیه است و یکی از نقاط برجسته این شهر شرقی ترکیه به شمار می رود.

هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel)؛ اقامتگاهی 5ستاره و مشهور در شهر وان ترکیه

وان از کلان شهرهای قدیمی شرق ترکیه، پر از جاذبه های مختلف، از بناهای تاریخی تا مراکز خرید رنگارنگ و رستوران های مختلف است و هتل الیت ورلد در دل این شهر عظیم واقع شده است.

از نقاط مثبت هتل الیت ورلد می توان به معماری آن اشاره نمود که دقیقا مطابق با محیطی است که در آن واقع شده است: معماری نئوکلاسیک با طراحی و دکوراسیون داخلی شبیه به قصر که در همان لحظه اول ورود، میهمانان را شیفته خود می نماید.

این معماری مشابه به قصرها باعث می گردد تا ناخودآگاه میهمانان انتظار خدمات فوق العاده ای را داشته باشند که با توجه به نظرات میهمانان هتل، الیت ورلد توانسته به خوبی این انتظارات و توقعات را برآورده کند.

اتاق های الیت ورلد متفاوت با معماری بیرونی آن نبوده و با دکوراسیونی زیبا و چشم گیر، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و حمام خصوصی هستند.

جالب است بدانید که اتاق های الیت ورلد همگی دارای عایق ضد صدا هستند که همین امر آرامش، راحتی و البته خوابی عمیق و دلچسب را برای میهمانان به ارمغان دارد. غذاهای ترکیه ای و بین المللی نقطه قوت هتل الیت ورلد هستند که در رستوران شیک سرو می شوند.

مرکز اسپا، حمام، سونا و استخر سرپوشیده هتل برای برطرف خستگی بعد از یک روز گشت و گذار در وان و بازدید از جاذبه های آن بسیار عالی است که البته مکمل این برطرف خستگی، یک تکه کیک با چای و یا قهوه است که کمپانی قهوه برای میهمانان تدارک دیده است. اگر میل به سایر نوشیدنی ها داشته باشید هم می توانید به قسمت بار هتل الیت ورلد وان مراجعه کنید.

برای آن دسته از میهمانان که تناسب اندام برای شان از اهمیت بالایی برخوردار است، باشگاهی مجهز در نظر گرفته شده که پس از ورزش می توانند در حمام بخار و یا اتاق ماساژ، به ریکاوری بپردازند.

دیگر امکانات الیت ورلد که نباید فراموش کرد، وای فای رایگان و اتاق جلسات برای سفرهای کاری شما است. Elite World Van Hotel وان نیز همانند بیشتر هتل های وان دارای کارکنانی مسلط به زبان فارسی دارند.

منبع: گردشبان

به "هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel)؛ اقامتگاهی 5ستاره و مشهور در شهر وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel)؛ اقامتگاهی 5ستاره و مشهور در شهر وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید