نوروزگاه در همه شهرستان های آذربایجان غربی برپا می گردد

به گزارش سرزمین من، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از برگزاری مراسم نوروزگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در 19 شهرستان اطلاع داد.

نوروزگاه در همه شهرستان های آذربایجان غربی برپا می گردد

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی جلیل جباری 17 اسفند 1400 با اعلام این مطلب اظهار کرد: این مراسم در مکان های تاریخی و گردشگری پربازدید سطح استان برگزار می گردد و در تعدادی از شهرستان ها نوروزگاه در چندین نقطه از شهر اجرا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: مراسم نوروزگاه از اول فروردین شروع می گردد و در هر شهرستان با توجه به آداب و رسوم هر منطقه برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه ریزی شده است نوروزگاه در مکان های روباز یا یک مکان بزرگ برگزار گردد تا تجمع کمتری به وجود بیاید.

جباری توضیح داد: اجرای مراسم نوروزگاه در سال های اخیر با استقبال مردم همراه بوده است و سال جاری نیز پیش بینی می گردد تعداد بازدیدکنندگان این مراسم در سطح استان افزایش داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده است مراسم نوروزگاه در ارومیه در مدرسه تاریخی 22 بهمن و مقبره سه گنبد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "نوروزگاه در همه شهرستان های آذربایجان غربی برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزگاه در همه شهرستان های آذربایجان غربی برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید