نقش نظام حقوقی دانشگاه علمی کاربردی در تحقق ماموریت گرایی واکاوی می گردد

به گزارش سرزمین من، مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری نخستین همایش تخصصی- حقوقی این دانشگاه در بهمن ماه امسال اطلاع داد.

نقش نظام حقوقی دانشگاه علمی کاربردی در تحقق ماموریت گرایی واکاوی می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی سرزمین من به نقل از دانشگاه علمی کاربردی ، علیرضا دبیرنیا مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری اولین همایش تخصصی- حقوقی این دانشگاه در بهمن ماه امسال اطلاع داد.

مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: عنوان این همایش تبیین نظام حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تعامل با نظام اداری و آموزشی کشور است با هدف معرفی ماهیت و ساختار حقوقی دانشگاه و نحوه تعامل با موسسات و مراکز علمی کاربردی، ایجاد فهم مشترک از مسایل حقوقی دانشگاه ها نزد نهادهای نظارتی و اداری، آسیب شناسی مقرره گذاری در نظام آموزش عالی کشور و آنالیز مسایل حقوقی ناشی از انحلال و واگذاری مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی در تاریخ سوم و چهارم بهمن ماه در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در همایش تبیین نظام حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تعامل با نظام اداری و آموزشی کشور به مهم ترین مسائل حقوقی و چالش های مشترک حقوقی دانشگاه ها و نظام آموزش عالی کشور با حضور معاونان و مدیران ذیربط؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه­های اجرایی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و واحدهای استانی دانشگاه و نیز با مشارکت اساتید حقوق و صاحب نظران در قالب پنل­ های تخصصی مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش علیرضا دبیرنیا طی حکمی از سوی محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، به عنوان دبیر برگزاری این همایش منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نقش نظام حقوقی دانشگاه علمی کاربردی در تحقق ماموریت گرایی واکاوی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش نظام حقوقی دانشگاه علمی کاربردی در تحقق ماموریت گرایی واکاوی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید