مهلت ثبت نام در کنکور ارشد گروه پزشکی امروز به خاتمه می رسد

به گزارش سرزمین من، مهلت تمدید شده ثبت نام داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 ساعت 24 امروز دوشنبه 5 اردیبهشت به سرانجام می رسد.

مهلت ثبت نام در کنکور ارشد گروه پزشکی امروز به خاتمه می رسد

به گزارش گروه دانشگاه سرزمین من، آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 در روز های 5 و 6 خردادماه 1401 برگزار خواهد شد.

ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 در سه بازه زمانی 30 بهمن تا 10 اسفند 1400، 21 تا 23 فروردین 1401 و 4 و 5 اردیبهشت 1401 انجام شده است.

با توجه به درخواست داوطلبان مهلت ثبت نام و ویرایش در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 برای بار سوم تمدید شده و داوطلبان می توانند تا ساعت 24 امروز دوشنبه 5 اردیبهشت ماه 1401 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام نو یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام نمایند.

افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت پیروزیت آمیز را دریافت نموده، ولی پیروز به ثبت نام نشده اند، درمدت تمدید، برای ثبت نام مطابق بند 2-3 صفحه 28 دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. درطول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکانپذیر است.

داوطلبان پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات را آنالیز نمایند تا در صورت لزوم تصحیح و کامل گردد. ضروری است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری گردد.

داوطلب دانشجوی سال آخر باید جهت اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه 31 دفترچه راهنمای ثبت نام عمل کند.

نظر به اینکه برخی از داوطلبان برخی از اطلاعات خود را از جمله آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، معدل و… را اشتباه درج نموده اند می توانند در این مرحله تصحیح نمایند. تاکید می گردد در صورت فراموشی کد رهگیری، این کد فقط به آدرس ایمیل یا تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام ارسال می گردد، لذا در صحیح وارد کردن این اطلاعات دقت گردد.

افرادی که کد ملی خود را اشتباه وارد نموده اند یا کد ملی اعلام شده برای پرداخت هزینه، متفاوت از کد ملی داوطلب است، به علت عدم امکان تصحیح کد ملی، باید مجدداً ً پرداخت هزینه را انجام داده و ثبت نام نمایند (طبق بند 1-4 صفحه 26 دفترچه راهنمای ثبت نام).

هزینه های پرداخت شده ثبت نام به هیچ عنوان قابل مسترد شدن نیست.

افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و از درگاه مربوطه کد پیگیری پرداخت پیروزیت آمیز را دریافت نموده اند، ولی با خطای عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی روبرو شده اند، درخواست خود را پیش از تاریخ 3 اردیبهشت 1401 با درج کد پیگیری مطابق صفحه 2 دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال نمایند تا آنالیز لازم صورت پذیرد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می گردد.

هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 برای هر نوبت امتحانی مبلغ یک میلیون و 250 هزار ریال (125 هزار تومان) و مبلغ 12 هزار ریال (هزار و 200 تومان) جهت ارسال پیغام کوتاه آزمون است.

در صورتی که بر اساس صلاحدید مراجع تصمیم گیرنده، مقرر گردد تا ثبت نام مجدد جهت افرادی که پیروز به ثبت نام در زمان معین شده در جدول زمانبندی نشده اند، مطابق با مصوبه 25 آبان 1399 هیئت وزیران هزینه ثبت نام متاخرین، مبلغ یک میلیون و 680 هزار ریال (168 هزار تومان) و مبلغ 12 هزار ریال (هزار و 200 تومان) جهت ارسال پیغام کوتاه آزمون است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام در کنکور ارشد گروه پزشکی امروز به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در کنکور ارشد گروه پزشکی امروز به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید