قسمت نبود الف ویژه را بسازم، طرح های جدیدی در دست دارم

به گزارش سرزمین من، کارگردان سریال زیر تیغ گفت: سریال الف ویژه یکسال و اندی زمانم را به خود اختصاص داد، اما قسمت نشد که آن را بسازم.

قسمت نبود الف ویژه را بسازم، طرح های جدیدی در دست دارم

به گزارش گروه فرهنگی سرزمین من، محمدرضا هنرمند درباره اینکه چرا مدتی است کارگردان های خوب و صاحب نام در تلویزیون کمتر فعالیت می نمایند، گفت: من که تا الان سریال های متعددی برای تلویزیون ساختم، اما خب شرایط به گونه ای پیش رفت که کار جدیدی برای تلویزیون نسازم.

وی درباره سریال الف ویژه که بعد از مدتی کار کردن روی متن هایش به گروه دیگری سپرده شد، نیز اضافه کرد: سریال الف ویژه یکسال و اندی زمانم را به خود اختصاص داد، اما اما خب قسمت نشد که آن را بسازم.

این کارگردان با اشاره به اینکه چرا این سریال را نساخته است، نیز بیان داشت: با تلویزیون توافقی روی سرعت کار نداشتیم، تلویزیون می خواست روزی 15 دقیقه به بالا ضبط کنیم اما من کار کردن با این شیوه را بلد نیستم و نمی توان برای کارهای اینچنینی زمانی را تخمین زد، اما خب دوستان در شبکه تمایل داشتند که به این ترتیب الف ویژه را بسازند.

کارگردان سریال زیر تیغ درباره کارهایی که این روزها انجام می دهد، نیز بیان داشت: در حال حاضر منتظر هستیم تا فیلم سمفونی نهم به تهیه نمایندگی زینب تقوایی که در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد، اکران گردد. از طرفی هم چند طرح و ایده در دست دارم که متعلق به سینما، تلویزیون و نمایش خانگی است اما هنوز تصمیم نهایی درباره آنها نگرفتم. در کل کار کردن در مدیوم های مختلف برایم فرقی ندارد و مهم این است که زمینه فراوریش مهیا گردد.

تصویربرداری سریال الف ویژه که قرار بود با گروهی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه نمایندگی زینب تقوایی ساخته گردد، بعد از مدتی به گروه دیگری به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه نمایندگی محمد مسعود سپرده شد و بخشی از متن های این سریال بازنویسی شد.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال بود که در نقش سعدی شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته بود. لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن 4 هجری که در باغی حوالی کرج ساخته شده بود و تمامی لوکیشن ها در تهران و اطراف تهران بودند.

الف ویژه در 26 قسمت نوشته شده بود که در میانه راه فراوری به دلیل نداشتن استاندارد کافی متوقف شد، سه بازیگر اصلی مرد داشت و با اینکه مرد محور نبود، اما سوژه کار طوری بود که ایجاب می کرد کاراکترهای اصلی مرد باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قسمت نبود الف ویژه را بسازم، طرح های جدیدی در دست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت نبود الف ویژه را بسازم، طرح های جدیدی در دست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید