غواصی در مکزیک ، برای غواصی با ماسک در مکزیک کجا برویم؟

به گزارش سرزمین من، غواصی با ماسک و غواصی با وسایل ، مهم ترین و معروف ترین فعالیت های هیجان انگیز در سواحل مکزیک هستند. سواحل مکزیک دارای آب های رنگارنگ و زندگی زیر دریای بسیار مهیجی است که شما حتما تمایل به بازدید از آن ها خواهید داشت. غواصی احتیاج به آموزش و تجهیزات پیچیده ای دارد اما در خصوص غواصی با ماسک ، این طور نیست و احتیاج به آمادگی خاصی نیست و اگر مکان ساده ای را انتخاب کنید، به راحتی می توانید بدون احتیاج به یادگیری شنا به غواصی با ماسک در مکزیک و در زیر آب بپردازید. مکزیک دارای مکان های بسیاری است که شما می توانید موقعیت غواصی و غواصی با ماسک بسیار خوبی را تجربه کنید پس ادامه متن را درباره غواصی در مکزیک و انواع آن یعنی غواصی با ماسک در مکزیک بخوانید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص زندگی زیر آب پیدا کنید.

غواصی در مکزیک ، برای غواصی با ماسک در مکزیک کجا برویم؟

جزیره کوزومل

این جزیره با قرار گیری در میان آب های شفاف و زلال و هم چنین نزدیکی به صخره های Mesoamerican، موقعیت خوبی را برای غواصی با ماسک در مکزیک ارائه می دهد. طول این جزیره حدود 30 مایل و عرض آن هم 10 مایل است و زیبایی های بی نظیری را به خصوص در پارک Chankanaab یا Punta Sur به شما ارائه می دهد.فروشگاه های بسیاری در اطراف ساحل وجود دارد که تجهیزات غواصی در مکزیک را ارائه می دهند بنابراین مسئله ای برای تهیه ابزار غواصی در مکزیک نخواهید داشت. اگر میخواهید برترین تجربه خود را داشته باشید می توانید از یک راهنما برای پیدا کردن برترین نقطه برای غواصی در مکزیک یاری بگیرید.اگر میخواهید در ساحل به غواصی زیر آب با ماسک مشغول شوید، از امن بودن شرایط در آن جا مطمئن شوید و به پرچم هایی که مکان های امن برای غواصی زیر آب با ماسک و شنا کردن را معین نموده اند، توجه کنید. برای پیدا کردن یک مکان مناسب، به سواحل هم نگاهی بیندازید چون ممکن است برخی از سواحل برای ساخت قلعه های شنی بسیار زیبا و مناسب باشند اما برترین گزینه برای تماشا حیات زیر آب و ماهی ها نباشند. سواحل با سنگ و جلبک دریایی بیشتر محتمل است که سرپناه صخره های ساحلی، غار ها و دیگر منطقه ها محافظت شده باشند چرا که ماهی ها ممکن است در پی سرپناه باشند و این موضوع به شما فرصت های زیادی برای تماشا ماهی می دهد

خلیج آکومال

این خلیج در Riviera Maya و میان پلایا دل کارمن و تولوم واقع شده است. این منطقه به دلیل داشتن لاک پشت های سبز، که برای بزرگ شدن در بستر های چمنی دریا به آنجا می آیند، برای غواصی در مکزیک با وسایل و غواصی با ماسک در مکزیک بسیار معروف هستند. شما می توانید به یک گروه بپیوندید و با یک راهنما بیرون بروید یا اگر بخواهید یک تجربه شخصی تر داشته باشید، فقط یک وسیله اجاره کنید و خودتان به تنهایی آن را تجربه کنید. برترین مکان ، سمت چپ ساحل است. لاک پشت های این منطقه به تماشا شناگران عادت نموده اند و شنا کردن شما آن ها را نمی ترساند بنابراین شما به راحتی می توانید در میان آن ها شنا کنید و تجربه هیجان انگیزی داشته باشید. دولت برای به حداقل رساندن تاثیر بر روی لاک پشت ها، محدودیت هایی از جمله محدود کردن ساعت غواصی با ماسک در مکزیک از ساعت 9 صبح تا 5 عصر، را معین نموده است و از شناگران درخواست نموده است که فاصله خود را از لاک پشت ها حفظ نمایند. در هنگام شنا در زیر آب، از پوشیدن کفش شنا بپرهیزید چرا که این کار ممکن است به لاک پشت ها آسیب برساند و در کل باید حواستان باشد که مزاحم آن ها نشوید چرا که آن ها به این خلیج آمده اند تا غذا بخورند و استراحت نمایند. شما بعلاوه می توانید ماهی های پهن را در آب ببینید که بسیار هیجان انگیز و الهام بخش هستند اما باید توجه داشته باشید که نیش آن ها می تواند منجر به جراحت بسیار شدید گردد. بهتر است به محض این که به این خلیج رسیدید، به این سرگرمی بپردازید و تجربه بسیار هیجان انگیزی را برای خود به ثبت برسانید.

Cenote Dos Ojos

زمین شناسی شبه جزیره یوکاتان عمدتا سنگ آهک است که زمین های مسطح و متخلخل را شامل می گردد. شمار زیادی از سوراخ های طبیعی به نام cenotes وجود دارند که که از واژه Mayan مشتق شده است. Cenotes یک تجربه کاملا متفاوت را به غواصان ارائه می دهد، زیرا آنها به طور کلی آب شیرین هستند، بنابراین مجموعه ای از زندگی آبزیان وجود دارد که شما آن ها را حتی در اقیانوس هم پیدا نخواهید کرد. توجه داشته باشید چون آب این جا شیرین است، بنابراین شنا کردن و شناور بودن بر روی آب به آسانی شناور بودن در اقیانوس نمی باشد بنابراین حتما برای آغاز، از جلیقه نجات بهره ببرید.این مکان، یکی از برترین نقاط برای شنا در زیر آّب است. Dos Ojos به معنی دو چشم می باشد و به این موضوع اشاره دارد که آنجا دارای دو سوراخ است که با یک غار طولانی و باریک به هم متصل شده اند و زمانی که سطح آب مناسب باشد می توانید در این غار به شنا کردن مشغول شوید. شما بعلاوه می توانید در غار خفاش شنا کنید که بسیار تاریک تر و پر از خفاش است. آب بسیار روشن است و اگرچه شما ماهی های کمی را می بینید اما فرصت زیادی برای تماشا استالاکتیت ها و استالاگمیت ها و بعلاوه حیات وحش از جمله پرندگان، خفاش ها، ایگواناها و ... خواهید داشت.

موزه Subacuático de Arte

موزه زیر آب Cancun ، یک کوه صخره ای مصنوعی با بیش از 500 مجسمه طراحی شده به وسیله هنرمندان مختلف است که در پایین اقیانوس که مرجان ها و جلبک های دریایی آزادانه روی آن رشد می نمایند، قرار گرفته است. در ابتدا ممکن است از خود بپرسید چرا در میان صخره های فراوان طبیعی، چرا یک سخره مصنوئی را باید دید اما این موضوع به ارتقای رشد و شکل گیری صخره های طبیعی یاری می نماید و از آنها در برابر جریان های قوی محافظت می نماید. برخی از مردم ترجیح می دهند که مجسمه ها را از نزدیک ببینید اما شما می توانید در هنگام غواصی در مکزیک از بالا به آن ها نگاه بیندازید. این موزه یکی از جالب ترین موزه های زیر آب در دنیا است.

دریای کورتز

دریای کورتز نام مستعار آکواریوم طبیعت را از ژاک کاستو، مکتشف معروف زیر آب گرفته است. بدنه آب شبه جزیره باخا کالیفرنیا را از سرزمین مکزیک جدا می نماید. این دریا بدون شک، یکی از زیباترین دریاها است که دارای زندگی دریایی بسیار زیادی است.یکی از تجربه های به خصوصی که می توانید در آنجا داشته باشید، شنا کردن و غواصی در مکزیک با شیرهای دریایی است. نقاط بسیار کمی در این دریا ، مانند Cabo Pulmo ، وجود دارد که بتوانید از این فعالیت لذت ببرید و Isla Espiritu Santo که نزدیک به La Paz است هم در سمت شمال این شبه جزیره واقع شده است.

شهر Huatulco

Huatulco، شهری در ساحل اقیانوس آرام و در استان اوآخاکا است که دارای خلیج های بسیار زیاد و زیبایی است که برای شنا زیر آب بسیار عالی هستند. آسان ترین محل برای شنا در زیر آب، La Entrega است که می توانید در بخش صخره ای خلیج شنا کنید و حیات دریایی را ببینید. بعلاوه می توانید از قایق پیاده شوید و سواحل بکر که به وسیله پارک ملی Huatulco احاطه شدند را ببینید. یکی از گزینه های خوب، خلیجCacaluta است که ساحل بسیار زیبایی دارد و دسترسی به آن تنها با قایق امکان پذیر است.

منبع: همگردی

به "غواصی در مکزیک ، برای غواصی با ماسک در مکزیک کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غواصی در مکزیک ، برای غواصی با ماسک در مکزیک کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید