سرنگ های حاشیه ساز!

به گزارش سرزمین من، پیدا شدن چند سرنگ در سرویس بهداشتی پیست دوچخه سواری آزاد برآورد های زیادی درباره امکان دوپینگ ورزشکاران ایجاد نموده است.

سرنگ های حاشیه ساز!

پس از سرانجام رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری، یکی از خبرگزاری ها از ماجرایی عجیب پرده برداشت. طبق اعلام این خبرگزاری ، در دستشویی پیست، تعدادی سرنگ استفاده شده پیدا شده. سرنگ هایی که این تصور را ایجاد می نماید که نفرات شرکت نماینده در مسابقات از آن ها استفاده یا دوپینگ نموده اند.

خسرو قمری رئیس فدراسیون درباره این ماجرا و صحت و سقم آن می گوید: سرویس های بهداشتی حداقل در روز دو مرتبه نظافت می گردد و همکاران من گزارشی در این مورد به من نداده اند که بخواهم این حرف را تأیید یا رد کنم. از طرفی کدام فرد با عقل سلیم پیدا می گردد که بخواهد از سرنگ استفاده کند بعد آن را در داخل سرویس بهداشتی رها کند و برود؟ یعنی این احتمال را نمی دهد شاید بلافاصله بعد از او کسی بخواهد وارد سرویس بهداشتی گردد و سرنگ را ببیند؟ از طرفی بعضی افراد هستند که می خواهند کنار فدراسیون حاشیه درست نمایند و از کجا معلوم که خود آن افراد که فیلم را گرفته اند سرنگ را داخل سرویس بهداشتی نینداخته باشند.

  • دوپینگ قبل از مسابقه؟

    یکی از مواردی که باعث می گردد به درستی این ماجرا شک کرد، وضوح بیش از اندازه چنین اقدامی است. ماجرای دوپینگ آن قدر پنهانی و مخفی انجام می گردد که حتی پس از مثبت شدن تست هم خیلی از ورزشکاران زیر بارش نمی روند. حالا آیا ممکن است که ورزشکاری روز مسابقه و آن هم در محل رقابت با سرنگ دوپینگ کند؟ واقعا کمی دور از انتظار است. با این حال حالا که این ماجرا مطرح شده، بهتر است تا پایان پیگیری گردد. اگر دوپینگی رخ داده که باید معین گردد سرنگ ها متعلق به چه کسی است و اگر هم داستان دیگری در کار بوده، باید حقیقت و پشت پرده آن معین گردد.

    در این میان تماس ما با رئیس ستاد مبارزه با دوپینگ ایران هم بی نتیجه بود و دکتر نوروزی از هرگونه اظهار نظر درباره این ماجرا امتناع کرد. حالا سوال اینجاست که در مواقع اینچینی اگر رئیس نادو حاضر به پاسخگویی و صحبت درباره این ماجرا نباشد، رسانه ها باید سراغ چه کسی بروند؟

    در مجموع فعلا که هم رسانه ها از در اختیار داشتن فیلم این سرنگ ها می گویند و همزمان مسئولین فدراسیون و ستاد مبارزه با دوپینگ وجود این سرنگ ها را رد می نمایند. باید دید آیا در روزهای آینده کسی می تواند ادعای خودش را ثابت کند یا این ماجرا هم خیلی زود به دست فراموشی سپرده می گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "سرنگ های حاشیه ساز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنگ های حاشیه ساز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید