سرعت آپلود اینترنت

به گزارش سرزمین من، شرکت شاتل بیان نمود برای اولین بار در ایران، سرعت آپلود سرویس های اینترنت ثابت خود را تا 2 مگابایت در ثانیه افزایش داده است.

سرعت آپلود اینترنت

از این پس، مشترکان اینترنت ADSL2+ این شرکت می توانند با توجه به نوع سرویس، بسترهای مخابراتی و ظرفیت خط خود از خدمات آپلود 2 مگابیت بر ثانیه استفاده نمایند. البته، کاربران احتیاج دارند چند تغییر جزئی هم روی تنظیمات مودم خود انجام دهند.

سرعت آپلود 2 مگابیت برای کاربرانی مفید است که دایما احتیاج دارند حجم اطلاعات زیادی روی وب یا سرویس های خدماتی خود آپلود نمایند. پیش از این، سرعت آپلود روی اینترنت ADSL و +ADSL2/ADSL2 کمتر از 2 مگابیت و در حدود 1 مگابیت بوده است.

همین طور، سرعت آپلود عکس و فیلم روی شبکه های اجتماعی، سرویس های پیغام ٰسان، مکالمات تصویری، انتقال فایل و غیره افزایش پیدا خواهد نمود.

این ارتقای شبکه می تواند تجربه کاربری بهتری برای مشترکان به همراه بیاورد و سرعت کار و بهره وری آن ها را افزایش دهد.

کاربران اینترنت ثابت شاتل آنالیز کشش خط نیز می توانید به وسیله شماره 91000000 با واحد پشتیبانی فنی شاتل تماس حاصل فرمایید. همین طور، کاربرانی که از کشش خط خود اطمینان دارند؛ برای انجام تغییرات و تنظیمات روی مودم خود به این لینک مراجعه نمایند.

مشترکان شاتل برای دسترسی به سرعت آپلود بالاتر روی سرویس های این شرکت باید قابلیت AnnexM را روی مودم های ADSL فعال نمایند.

شاتل رکوردار سرعت اینترنت ثابت در ایران است. این شرکت در اسفند سال گذشته، اولین اینترنتی ترکیبی VDSL و FTTC را در شهرستان دزفول راه اندازی…

شرکت شاتل موبایل از طرحی رونمایی کرد که مخصوص ماه مبارک رمضان است ولی تا انتها بهار 97 قابل استفاده است. این طرح برای مشترکان…

تمام شرکت های اینترنتی باید تا دهم آذرماه؛ تعرفه های جدید اینترنت مصرف منصفانه را اعلام و به اطلاع مشترکان برسانند. یکی از مزایای اینترنت منصفانه به…

دیروز؛ شرکت شاتل به طور رسمی از سیم کارت های شاتل موبایل و اینترنت همراه نسل های مختلف از جمله اینترنت 4.5G LTE رونمایی کرد. سیم کارت های شاتل موبایل…

منبع: شبکه چی

به "سرعت آپلود اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت آپلود اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید