سخنگویی مظلومی و حواشی جدید استقلال

به گزارش سرزمین من، استقلال در شرایط فعلی، احتیاج به تمرکز و آرامش دارد و اظهارنظرهای حاشیه ساز سخنگو می تواند آرامش تیم را بر هم بزند.

سخنگویی مظلومی و حواشی جدید استقلال

به گزارش سرزمین من ، پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی کمیته فنی استقلال انتخاب شد اما مصاحبه های پی درپی او بعد از این انتخاب، به سمتی می رود که می تواند به خودی خود استقلال را با حاشیه های جدیدی رو به رو کند.

گرچه سخنگو حق دارد طبق وظیفه ای که به او محول گردیده، با رسانه ها درباره شرایط کمیته فنی، صحبت کند اما قطعاً هرکسی که خوش صحبت باشد، گزینه مناسبی برای سخنگو شدن نیست. بیشتر از خوش صحبتی، در انتخاب سخنگو این مهم است که شخص منتخب بداند چه حرفی را چه زمانی بر زبان بیاورد و مطالب را به گونه ای بیان کند که حتی در بحرانی ترین مواقع از شدت حواشی کم کند.

مظلومی اما در همین مدت کم نشان داده از این توانایی بی بهره است. او گاهی مواردی را در این مصاحبه ها مطرح نموده که با واکنش های متفاوتی روبرو گردیده است. به عنوان مثال مظلومی گفته که زمان سرمربیگری خودش با منصور پورحیدری و ناصر حجازی مشورت می نموده اما عده ای در پاسخ به این ادعا به گلایه های او از انتخاب مرحوم حجازی به عنوان مدیرفنی استقلال اشاره می نمایند.

استقلال در شرایط فعلی به خاطر نتایج ضعیفی که کسب نموده، احتیاج به تمرکز و آرامش دارد و چنین اظهارنظرها و واکنش هایی می تواند آرامش تیم را بر هم بزند و تشکیل کمیته فنی و انتخاب سخنگو برای آن، در نهایت نتیجه ای عکس دهد.

185 – 10

منبع: ایران ورزشی

به "سخنگویی مظلومی و حواشی جدید استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگویی مظلومی و حواشی جدید استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید