ساخت یک لامبورگینی با شش چرخ و سه محور! ، عکس

به گزارش سرزمین من، لامبورگینی در حال حاضر روی اوروس پلاگین هیبریدی کار می نماید، اما به طور تصادفی نوع بسیار متفاوتی از یک اوروس هیبریدی دیده شده است. این خودرو هیچ گونه قوای برقی ندارد و در عوض یک پیشرانه V8 توئین توربو را با طراحی شش چرخ ترکیب می نماید.

ساخت یک لامبورگینی با شش چرخ و سه محور! ، عکس

امیرمسعود عابدین: این غول بی شاخ و دم یک اوروس به شدت اصلاح شده با سه محور و شش چرخ است. عجیب ترین قسمت این خودرو نبود هیچ قسمت بار باز مانند پیکاپ هاست. به این معنی که این تغییرات و اضافه شدن یک محور قبلا در پیکاپ ها دیده می شد و حالا این بار در یک شاسی بلند به کار رفته است.

اما این فقط یک اوروس طویل با شش چرخ نیست. بسیاری از اجزای بیرونی آن منحصر به این پروژه هستند، از جمله دیفیوزر تهاجمی عقب، اسپویلر اضافی روی سقف و قوس روی چرخ های عقب.

سوال بزرگ اینجاست: چه کسی آن را ساخته است؟ این پروژه به شرکتی به نام South Florida Jeeps تعلق می گیرد. اگر این نام زنگ نزند، این شرکت خودروهای رنگلرو برانکو را با شش چرخ و با نام تجاری Apocalypse Manufacturing خود می سازد.

Apocalypse Manufacturing تایید کرد که دو محور دوم و سوم به صورت پشت سر هم کار می نمایند و اوروس را به خودرویی توانمندتر تبدیل می نماید. به گفته این شرکت، هیچ تغییری در موتور 4.0 لیتری V8 انجام نشده چرا که با قدرت 641 اسب بخاری خود به میزان کافی قدرتمند است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در سرزمین من مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "ساخت یک لامبورگینی با شش چرخ و سه محور! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک لامبورگینی با شش چرخ و سه محور! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید