زیرساخت نگهداری مواد غذایی در سوله بحران وجود ندارد

به گزارش سرزمین من، رییس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: هزینه ساخت و تجهیز یک سوله 45 میلیارد تومان است و تجهیزات آن به 15 میلیارد نیاز دارد.

زیرساخت نگهداری مواد غذایی در سوله بحران وجود ندارد

علی نصیری اظهار کرد: سوله مدیریت بحران یکی از اقدامات خوب مدیریت شهری است و نگاه غیر متمرکز به بحران ها وجود دارد، در بحران ممکن است راه ها بسته گردد و مشکلاتی ایجاد گردد و مردم در منطقه خود گیر بی افتند؛ تا زمانی که یاری ها برسد مشکلاتی ایجاد گردد و بر همین اساس این سوله ها ایجاد شد تا مردم خودشان بتوانند مشکلاتشان را حل نمایند.

وى اعلام کرد: مدیریت بحران دارای سه نوع پایگاه است که یک دسته آن ها پایگاه ویژه مدریت بحران است و در تمام منطقه ها یک ویژه وجود دارد و یک پایگاه پشتیبان است و 5 پایگاه تعیین وجود دارد.

وى توضیح داد: کسی نمی تواند زمان زلزله را پیش بینی کند و برهمین اساس دکل های خود را ایجاد نموده ایم که در زمان زلزله نمی افتند، 30 درصد آن ها تامین شده است.

نصیری اداکه داد: هرگززیر ساخت نگهداری مواد غذایی را نداریم چند سال پیش سوله ای دست شهروند بوده است، اما اکنون هیچ سوله ای به دست شهروند نیست و ما در مواقع بحران از خدمات شهروند استفاده می کنیم، اما سوله های مدیریت بحران هیچ مواد غذایی نگهداری نمی نمایند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: هزینه ساخت و تجهیز یک سوله 45 میلیارد تومان است و تجهیزات آن به 15 میلیارد نیاز دارد.

سرزمین من اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیرساخت نگهداری مواد غذایی در سوله بحران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت نگهداری مواد غذایی در سوله بحران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید