رف خوانی مهمان کتابخانه های عمومی استان سمنان می گردد

به گزارش سرزمین من، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه رف خوانی کتابخانه ها با هدف به روز شدن اطلاعات، رده بندی کتاب ها، جایگزین شدن برخی از منابع به جای کتاب های قدیمی و آمار کتاب های مفقودی در 50کتابخانه عمومی سطح استان سمنان اجرا شد، ابراز کرد: این کار باعث تصحیح آمار و اطلاعات منابع موجود در حوزه کتاب ها می گردد.

رف خوانی مهمان کتابخانه های عمومی استان سمنان می گردد

وی اضافه نمود: یکی دیگر از اهداف این طرح، مطابقت آن ها با سیستم نرم افزار یکپارچه کتابخانه های عمومی کشور و همچنین خارج شدن کتاب های فرسوده و تکراری از مجموعه 50 کتابخانه عمومی خواهد بود.

ضرورت اجرای طرح یکپارچگی کتاب ها

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان، گفت: ویرایش های قدیمی کتاب یاری درسی یکی از جوامع هدف طرح رف خوانی کتابخانه های عمومی استان بوده است تا بتوانیم کتاب های ویرایش جدید را در کتابخانه ها اضافه کنیم.

سماکوش با بیان اینکه یکپارچگی کتابخانه های عمومی سراسر کشور در نرم افزار سامان ضرورت دارد، گفت: یکپارچگی در سامانه مذکور در زمره ابلاغیه های اسناد بالادستی در زمره کتابخانه های عمومی محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: اعضای کتابخانه و حتی افراد غیر عضو می توانند منابع موردنظر خود را از طریق سیستم جستجوی نرم افزار سامان به نشانی www.samanpl.ir جستجو نموده و اطلاعات مربوط به کتاب و کتابخانه مورد نظر را دریافت و کتاب مورد علاقه خود را برای دریافت امانت رزو نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رف خوانی مهمان کتابخانه های عمومی استان سمنان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رف خوانی مهمان کتابخانه های عمومی استان سمنان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید