برطرف مسائل ساکنان محوطه های تاریخی لازم است

به گزارش سرزمین من، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برطرف مسائل مردم و ساکنان اطراف محوطه های تاریخی در منطقه ها مختلف کشور لازم است.

برطرف مسائل ساکنان محوطه های تاریخی لازم است

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از محوطه تاریخی شادیاخ نیشابور گفت: ضمن حفاظت از آثار و محوطه های تاریخی باید نسبت به ایجاد رضایتمندی و برطرف مسائل مردم و ساکنان در این منطقه ها نیز اقدام نمود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این بازدید با تعدادی از مالکان اراضی شهر کهن شادیاخ نیشابور که از میراث فرهنگی گلایه داشتند، تبادل نظر کرد.

در این بازدید هادی شریفان، رییس پایگاه میراث فرهنگی شادیاخ نیشابور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سایت موزه شادیاخ ارائه کرد.

شادیاخ یکی از محله های شهر کهن نیشابور بوده که در اوایل سده سوم هجری مسکونی بوده است، این منطقه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است در سال 669 هجری قمری بر اثر زمین لرزه تخریب شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر یک روزه به خراسان رضوی به شهرستان زبرخان و نیشابور سفر کرد. بازدید از شهرستان سبزوار نیز در برنامه سفر عزت الله ضرغامی قرار گرفته است.

سرزمین من خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برطرف مسائل ساکنان محوطه های تاریخی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل ساکنان محوطه های تاریخی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید