دوره آموزشی اقتباس برای مجموعه های تلویزیونی

به گزارش سرزمین من، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ دوره تخصصی فیلمنامه نویسی اقتباسی مجموعه های تلویزیونی با عنوان چگونه کتاب را به فیلمنامه تبدیل کنیم؟ با اقتباس از کتاب عملیات احیا برگزار می گردد.

دوره آموزشی اقتباس برای مجموعه های تلویزیونی

مدرس این دوره تخصصی که قرار است به همراه تجربه نگارش در پروژه ای واقعی اجرا گردد عباس هادیان است که نویسندگی سریال بچه زرنگ را بر عهده داشته است.

این دوره تخصصی به همراه شرکت دیگر اساتید مدعو و در مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در دوره تخصصی فیلمنامه نویسی اقتباسی مجموعه های تلویزیونی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:

https://avini.iriborg.ir

روز تشکیل کلاس مرحله اول 16مرداد تا 19 مهر، دوشنبه ها 10 الی 15 ، 18 تا 20 مرداد اردوی آموزشی ، مرحله دوم 14 آبان تا 22 بهمن پنج شنبه ها 10 الی 15 است.

تعداد جلسات: 70 ساعت (14 جلسه) + اردوی آموزشی است.

مبلغ این دوره که به صورت حضوری برگزار می گردد سه میلیون تومان است.

آخرین مهلت ثبت نام هم 6 مردادماه اعلام شده است.

مهمترین عناوین این دوره شامل:تبیین مراحل پیشرفته طراحی فیلمنامه، پرده بندی، صحنه نویسی، ترکیب، تبیین اصل تخاصم، مباحثی درباره معرفی، مباحثی درباره سریال نویسی، آشنایی با اقتباس از ماجراهای واقعی است.

قرار است درپایان دوره و براساس کتاب عملیات احیا به قلم محمد حکم آبادی، در قالب یک عملیات واقعی، فیلمنامه ای به وسیله هنرجویان به نگارش درآید. سپس کوشش خواهد شد از فیلمنامه حاصله، مجموعه تلویزیونی عملیات احیا نیز فراوری گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دوره آموزشی اقتباس برای مجموعه های تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی اقتباس برای مجموعه های تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید