دموکرات ها جلسه رای گیری ایمی برت را تحریم می نمایند

به گزارش سرزمین من، رئیس اقلیت سنای آمریکا در بیانیه ای خاطرنشان کرد، دموکرات ها جلسه رای گیری کمیته قضایی سنا برای انتخاب ایمی کانی برت، کاندیدای سمت دادستان کل از سوی ترامپ را بایکوت می نمایند.

دموکرات ها جلسه رای گیری ایمی برت را تحریم می نمایند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چاک شومر، رئیس اقلیت سنا در توییتی نوشت: دموکرات ها جلسه رای گیری غیرقانونی امروز (پنج شنبه) در تایید کاندیداتوری ایمی برت به عنوان دادستان کل آمریکا را که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شده، بایکوت می نمایند. شرایط سلامت و حقوق مردم در خطر است. اما جمهوری خواستار نشان می دهند که فقط نگران قدرت ناقص سیاسی هستند. ما دست از مبارزه بر نمی داریم.

شومر همچنین در یک بیانیه مجزا گفت کاری می نماید تا رای گیری سنا در این باره به پس از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر موکول گردد.

او ادامه داد: جمهوری خواستار از تمام روش های غیرقانونی برای تایید این زن که انتخاب ترامپ برای سمت دادستان کل آمریکاست، استفاده می نمایند.

روز سه شنبه، میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا به سرزمین من گفت که سنا روز دوشنبه درباره تایید این کاندیدا به عنوان قاضی دیوان عالی رای می دهد.

اگر ایمی برت تایید گردد اکثریت محافظه کار را در دیوان عالی به شش تن در مقابل سه لیبرال افزایش می دهد.

بر اساس نظرسنجی روز سه شنبه موسسه گالوپ، بیش از نیمی از شرکت نمایندگان (51 درصد) از کاندیداتوری برت برای دیوان عالی حمایت نموده اند. همچنین حمایت های اولیه مردمی از برت بالاتر از دو کاندیداری سمت قاضی دیوان عالی است که ترامپ پیشتر آنها را معرفی نموده بود.

دموکرات ها به شدت از تمایل ترامپ برای پر کردن خلأ کرسی دیوان عالی درست چند هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری 2020 ناراضی هستند و مکررا از وی انتقاد می نمایند. جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ نیز به سنا تاکید نموده تا کاندیدای ترامپ را برای این پست پیش از انتخابات تایید نکند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "دموکرات ها جلسه رای گیری ایمی برت را تحریم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکرات ها جلسه رای گیری ایمی برت را تحریم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید