عایدی مخابرات از تلفن ثابت جوابگوی طرح های نگهداری و توسعه ای این شرکت نیست

به گزارش سرزمین من، مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: عایدی مخابرات از تلفن ثابت در استان ماهیانه 830 میلیون تومان است که این مبلغ جوابگوی هزینه و طرح های نگهداری و توسعه ای این شرکت در استان نیست.

عایدی مخابرات از تلفن ثابت جوابگوی طرح های نگهداری و توسعه ای این شرکت نیست

آقای محمودی گفت: مخابرات و ارتباطات از مهمترین مولفه های توسعه یافتگی هر کشوری است که توسعه آن علاوه بر کاهش هزینه ها، زمینه رشد سایر بخش های اقتصادی را نیز فراهم می نماید.

وی اضافه کرد: نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه مخابرات استان، توسعه شبکه در مکان های تازه و بدون ارتباط، امکان تامین ملزومات مصرفی برای جلوگیری از اُفت پایداری شبکه و تحقق سیاست های دولت در توسعه فناوری ارتباطات در کشور منوط به اصلاح تعرفه های تلفن ثابت در استان و کشور است.

بیشتر بخوانید

محمودی با اشاره به افزایش حدود 57 درصدی حقوق پرسنل شرکت مخابرات ایران در امسال، پرداخت به موقع حقوق، دستمزد و بیمه های نیرو های رسمی و غیر رسمی این نهاد را در کنار پرداخت مطالبات پیمانکاران و بازنشستگان، از جمله هزینه های شرکت مخابرات ایران برشمرد و گفت: تعرفه های فعلی نمی تواند این هزینه ها را تامین کند.

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: کمبود منابع اقتصادی، مانع بزرگی در جذب نیرو های کارآمد در شرکت مخابرات است و با تامین اقتصادی شرکت مخابرات در صورت جذب این نیرو ها به وسیله مخابرات، جلوی مهاجرت بسیار از نخبگان این صنعت به سایر کشور ها گرفته می گردد.

وی اضافه کرد: کم بودن تعرفه های تلفن ثابت می تواند موجب تعطیلی 50 درصد کارخانه های سازنده تجهیزات مخابراتی کشور گردد و این شرکت ها تامین نماینده شرکت مخابرات ایران هستند که بسته شدن آن ها به فراوری و اشتغال کشور ضربه وارد می نماید و راه ورود تجهیزات خارجی و مستعمل را به کشور باز می نماید.

محمودی خاطر نشان کرد: مقدار زیادی از ظرفیت ICT کشور وابسته به مخابرات است و به طور تقریبی تمامی شرکت های فراهم نماینده اینترنت و اپراتور های تلفن همراه از زیر ساخت های شرکت مخابرات استفاده می نمایند و بروز رسانی این زیر ساخت وظیفه مهم شرکت مخابرات است و برای این منظور احتیاجمند بروز رسانی تعرفه ها هستیم.

وی اضافه کرد: تعرفه های مخابرات کشور به مدت 13 سال (از سال 1388) ثابت مانده است و احتیاج است در این تعرفه ها بازنگری گردد تا امکان حل مسائلی مانند مسائل خطوط تلفن محله کوی پلیس شهرکرد و یا نویز تلفن های ثابت سورشجان حل گردد.

محمودی توضیح داد: اگر این هزینه ها بازبینی نگردد و عایدی مخابرات افزایش نیابد امکان نگهداری و توسعه بخش های زیرساختی ارتباطاتی که بخش مهمی از آن بر عهده شرکت مخابرات است با مشکل روبرو خواهد شد.

سرزمین من چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عایدی مخابرات از تلفن ثابت جوابگوی طرح های نگهداری و توسعه ای این شرکت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی مخابرات از تلفن ثابت جوابگوی طرح های نگهداری و توسعه ای این شرکت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید