حاج صفی: دو فینال دیگر پیش رو داریم

به گزارش سرزمین من، از ابتدا هم قرارمان با یکدیگر این بود که هفت فینال را پیش رو داریم و باید در تمام آنها پیروز شویم. خدا را شکر تاکنون پنج فینال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و دو فینال دیگر پیش رو داریم.

حاج صفی: دو فینال دیگر پیش رو داریم

بازی با ژاپن حتما سخت تر از چین و عمان است

احسان حاج صفی درباره بازی با ژاپن در نیمه نهایی جام ملتها گفت:این بازی صددرصد سخت تر از بازی با عمان و چین است. شادی ما از پیروزی مقابل چین تمام شده است و از الان به بعد به فکر ژاپن هستیم و این تیم را بررسی خواهیم کرد. ان شاءالله در این مسابقه هم بتوانیم دست پُر از زمین خارج شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

او درباره اینکه اکثر کارشناسان تیم ایران را شانس اول قهرمانی می دانند، می گوید:هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم. از ابتدا هم قرارمان با یکدیگر این بود که هفت فینال را پیش رو داریم و باید در تمام آنها پیروز شویم. خدا را شکر تاکنون پنج فینال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و دو فینال دیگر پیش رو داریم که امیدوارم آنها هم به خیر بگذرند. من باز هم می گویم فقط از مردم ایران می خواهم که برای مان دعا نمایند.

حاج صفی درباره شایعه رفتن کی روش بعد از جام ملتها هم می گوید:به این چیزها فکر نمی کنیم. هدف مان فعلاً این مسابقات است و ان شاءالله بعد از انتها مسابقات و قهرمانی در خصوص این مسائل صحبت می کنیم.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "حاج صفی: دو فینال دیگر پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی: دو فینال دیگر پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید