مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا، مدال طلا برای تیم ملی مردان و برنز برای تیم ملی زنان

به گزارش سرزمین من، تیم ملی اینلاین هاکی مردان ایران توانست نخستین مدال طلای این ماده را در رقابتهای آسیایی به دست آورد.

مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا، مدال طلا برای تیم ملی مردان و برنز برای تیم ملی زنان

به گزارش سرزمین من و به نقل از فدراسیون اسکیت در آخرین روز از رقابت های اسکیت قهرمانی آسیا تیم ملی اینلاین هاکی مردان ایران با کسب پیروزی 6 بر یک برابر ژاپن خوشرنگ ترین مدال تاریخ این رشته را برای ایران به ارمغان آورد.

تیم ملی ایران توانست در کلیه رقابت ها پیروز گردد و تنها به یک تساوی برابر چین تایپه رسید.

همچنین تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران در آخرین گام با نتیجه 6 بر صفر برابر چین تایپه مغلوب شد و بدین ترتیب در صندلی سوم رقابت ها نهاده شد.

ملی پوشان ایران که در این دور از مسابقات سه پیروزی ارزشمند را مقابل چین، هند و کره جنوبی به دست آورده بودند با قبول شکست مقابل تیم های ژاپن و چین تایپه با عنوان سومی این مسابقات به کار خود خاتمه دادند. تیم ژاپن عنوان قهرمانی را به دست آورد و چین تاپیه نیز بر سکوی دوم نهاده شد.

در این رقابت ها محمد صالحی بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت نیز با شرکت در ماده وان لپ، پس از پشت سرگذاشتن حریفان خود از 16 کشور آسیایی، به فینال مسابقات راه پیدا کرد و با رقیبانی از کشورهای کره جنوبی، تایوان و هند به رقابت پرداخت و مقام سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

محمد صالحی همچنین در ماده 100 متر با شکست حریفش از کشور میزبان به مقام قهرمانی رسید و نخستین مدال طلای ایران در این مسابقات را به ارمغان آورد و محمدرضا عابدی نیز در این ماده به مقام چهارمی دست یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا، مدال طلا برای تیم ملی مردان و برنز برای تیم ملی زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا، مدال طلا برای تیم ملی مردان و برنز برای تیم ملی زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید