بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید

به گزارش سرزمین من، رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین در کشور اطلاع داد.

بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید

محمد رضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی سرزمین من، گفت: با وجود تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و الزامات احتیاطی به دلیل شرایط کنونی کشور، واحدالکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه آموزش آنلاین و مجازی، عظیمترین چالش کدنویسی آنلاین کشور را با عنوان چکاوا برگزار کرد.

وی اضافه کرد: در این مسابقه برنامه نویسی آنلاین نفرات بسیاری ثبت نام نموده و قریب به 400 نفر از منتخبین برنامه نویسی برجسته کشور به صورت همزمان حضور داشتند.

برگزاری رویداد هیجان انگیز در حوزه الگوریتمی

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این رویداد هیجان انگیز که در حوزه الگوریتمی برگزار گردید و حدود چهار ساعت به طول انجامید، برنامه نویسان حرفه ای در گروه های مختلف سنی و از سراسر کشور توانستند براساس آشنایی با هر گونه زبان برنامه نویسی، مهارت خود را محک زده و با سایر برنامه نویسان به رقابت بپردازد.

چتر حمایت معنوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای برترین ها

وی ادامه داد: با توجه به سطح کیفی و کمی بالای این رویداد تصحیح پاسخ نامه های ارسالی شرکت کنندگان به صورت اتوماسیون و با استفاده از سامانه اتوماتیک داوری پروژه ها صورت پذیرفت. 4 نفر برتر این رویداد عظیم ضمن بهره مندی از چتر حمایت معنوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رشد و ارتقاء استعدادها در حوزه برنامه نویسی، به ترتیب 4، 3 و 2 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین به 20 نفر برتر نیز ساعت هوشمند تعلق خواهد گرفت.

کشاورزی در سرانجام گفت: واحدالکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد تا در راستای تداوم و گسترش مباحث علمی و آموزشی در شرایط فعلی کشور تجربیات و امکانات خود را در اختیار موسسات، دانشگاه ها و مراکز آموزشی قرار دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید