اوباما: انتخابات نشان داد که آمریکا عمیقاً دچار تفرقه است

به گزارش سرزمین من، رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اتفاقاتی که پس از انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور اتفاق افتاده است، هشدار داد که این اتفاقات نشانه چنددستگی عمیق در آمریکاست.

اوباما: انتخابات نشان داد که آمریکا عمیقاً دچار تفرقه است

به گزارش گروه بین الملل سرزمین من، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری سی بی اس، رخدادهای پس از انتخابات آمریکا و عدم پذیرش نتیجه انتخابات از سوی رئیس جمهور کنونی آمریکا را نشانه تفرقه و چنددستگی عمیق در کشورش خواند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی سرزمین من بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی سرزمین من بخوانید. (کلیک کنید)

باراک اوباما در مورد تحولات اخیر به سی بی اس گفت: آنچه این اتفاقات به ما می گوید این است که ما عمیقاً دچار چنددستگی هستیم. اگر قرار باشد که هریک از ما بر اساس مجموعه آمارها و اطلاعات کاملاً متفاوت از یکدیگر کار کنیم، شرایط برای دموکراسی ما بسیار سخت خواهد شد و این مرا نگران می نماید.

وی درباره عدم پذیرش نتیجه انتخابات از سوی دونالد ترامپ گفت: وقتی زمان شما به سر می رسد، وظیفه شما این است که کشورتان را در اولویت قرار داده و فراتر از خواسته ها و منافع شخصی خود فکر کنید.

اوباما اضافه نمود: توصیه من به رئیس جمهور ترامپ این است که اگر می خواهی در این مراحل آخر کار، همه تو را به عنوان کسی که کشورش را در اولویت قرار می دهد به یاد بیاورند، اکنون زمان آن است که همین کار را انجام دهی.

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی نموده اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در بعضی ایالت های موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا رخ داده است، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیغام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اوباما: انتخابات نشان داد که آمریکا عمیقاً دچار تفرقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوباما: انتخابات نشان داد که آمریکا عمیقاً دچار تفرقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید