پیش بینی ترامپ از حضورش در انتخابات 2024

به گزارش سرزمین من، خبرنگاران : ترامپ گفت: تصمیم او برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 باعث خوشحالی طرفدارانش خواهد شد.

پیش بینی ترامپ از حضورش در انتخابات 2024

به گزارش سرزمین من به نقل از فارس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته هوادارانش از اعلام تصمیم او برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری 2024 بسیار خرسند خواهد شد.

ترامپ در مصاحبه با پایگاه دیلی وایر در پاسخ به این سوال که آیا قصد اعلام نامزدی برای انتخابات 2024 دارد گفت: منتظرم در زمان مناسب در این خصوص، [نامزدی ام را] اعلام کنم.

وی در ادامه گفت: همان طور که می دانید الان خیلی زود است ولی فکر می کنم مردم وقتی نظرم را قطعی اعلام کنم خیلی خیلی خرسند می شوند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت که به مسئله نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به صورت جدی فکر می نماید.

پایگاه هیل نزدیک به کنگره آمریکا نوشته این نخستین بار است که ترامپ گفته هوادارانش از اعلام نامزدی برای انتخابات خرسند خواهند شد.

این در حالی است که رسانه ها پیشتر گزارش داده اند با گذشت صد روز از خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید، میزان حمایت جمهوری خواستار از وی به کمترین حد رسیده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی اجرا شده توسط شبکه اِن بی سی نیوز، 32 درصد از آمریکایی ها همچنان حامی ترامپ بوده و 55 درصد از وی حمایت نمی نمایند.

این در حالی است که ترامپ ماه ژانویه و پس خروج از کاخ سفید، از حمایت 40 درصدی در میان آمریکایی ها برخوردار بوده و این میزان پیش از خروج وی از کاخ سفید نیز 43 درصد بود.

از سوی دیگر، محبوبیت ترامپ در میان حامیان حزب جمهوری خواه نیز با تنزل قابل توجهی همراه شده است. از میان حامیان این حزب، 44 درصد هوادار شخص ترامپ هستند تا حزب جمهوری خواه و در مقابل 50 درصد هواداری از مجموعه حزب را ترجیح می دهند.

این اولین بار از ماه جولای سال 2019 است که در یک نظرسنجی، حمایت جمهوری خواستار آمریکا از بدنه این حزب، از حمایت آن ها از شخص ترامپ پیشی می گیرد.

پیش از این نتایج نظرسنجی هاروارد کپس- هریس که وبگاه خبری هیل اوایل اسفند سال گذشته آن را به صورت اختصاصی منتشر کرد نشان می دهد اغلب رای دهندگان جمهوری خواه از نامزدی ترامپ در رقابت های انتخاباتی 2024 آمریکا حمایت می نمایند.

در این نظرسنجی، 52 درصد رای دهندگان جمهوری خواه گفته بودند از ترامپ که احتمالاً در رقابت های انتخاباتی 2024 بعد از شکست در انتخابات 2020 شرکت خواهد نمود، حمایت می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

به "پیش بینی ترامپ از حضورش در انتخابات 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ترامپ از حضورش در انتخابات 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید