انتقاد فرنگی کار طلایی المپیک از آقای خاص، رضایی: برابر این همه فریاد گوش شکسته ها چاره ای جز تغییر رویه ندارید

به گزارش سرزمین من، فرنگی کار طلایی کشورمان در انتقاد از محمد بنا گفت: با این همه فریاد و خون دل راهی جز تغییر رویه وجود ندارد.

انتقاد فرنگی کار طلایی المپیک از آقای خاص، رضایی: برابر این همه فریاد گوش شکسته ها چاره ای جز تغییر رویه ندارید

به گزارش گروه ورزشی سرزمین من، نقدها از محمد بنا و حمید سوریان در مورد چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی این روز ها از زبان کشتی گیران مدال آور کشورمان مطرح شده است.

قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک لندن و برنز ریو در اظهارات نو که در صفحه شخصی خود منتشر نموده دوباره به محمد بنا و سوریان نقدهای مطرح نموده است.

وی در این خصوص نوشت: من قاسم رضایی فرزند کوچک ایران زمین که مرا پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ کشتی فرنگی یاد می نمایند پس از دوره قهرمانی در پی هیچ پستی در جایگاه های ملی و دولتی نرفته و به عنوان خود غره نشدم. برای آموزش آنچه که آموختم باشگاه کوچکی در شهر خود برگشتم و مشغول تعلیم شیرمردان و دلاورانی هستم که نمونه شان را سال جاری در تیم فولادین ذوب آمل دیدید که باشد تا سال های آینده ده ها قاسم رضایی دیگر از خاک این سرزمین سر برآرند.

در ادامه اظهارات فرنگی کار کشورمان آمده است این وظیفه شرعی بنده است که به عنوان قهرمانی ملی برابر نقطه ضعف های موجود ایراد وارد نموده و با تمام قدرت در جهت برطرف آن بکوشم که بار ها به صورت حضوری و شفاهی به خدمت دوستان دیرین خودم که امروز در جایگاه مدیریتی این رشته مسؤولیت دارند رساندم، اما متأسفانه راه به جایی نبرد.

رضایی با انتقاد از سوریان بیان کرد: آقای سوریان برای شما که سال ها بدون انتخابی برای مسابقات جهانی انتخاب شده اید و مدال های رنگارنگی که برازنده شما هم است بر گردن آویختید، چرا نامی از محسن حاجی پور، جایم امیری، عبدالحمید پاپی در زمان شما اصلاً به زبان نمی آمد تا نکند که شاید در یک انتخابی بر شما پیروز شوند و سیستم گلخانه ای زیر سوال برود. مسلماً شما بهره برده این سیستم هستید و نباید هم مقابل آن بایستید از طرفی جو حاضر به گونه ای به موضوع می پردازد که انگار قبل از سال 2003 و آمدن بنا اصلا کشتی فرنگی وجود نداشت. باید به خدمتان عرض کنم پس مدال حسن رنگرز با رنگ طلا که در سال 2001 کسب شد و الگوی ورزشکارانی، چون من بود از کجا آمد؟

دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن، گفت: برای کرمانشاهی که با این همه قهرمان روزی چراغ کشتی کشور را روشن می کرد و امروز شما مربی اصلی کرمانشاه را محکوم به بی دانشی می کنید، برای کشتی لرستان با این همه استعداد و ژنتیک های خوب، کشتی شهریار، تبریز، ارومیه و سایر نقاط سرزمینم، آقای بنا چطور روسیه برای ولاسوف نفر اول خود که دو مدال طلای المپیک دارد مسابقه انتخابی می گذارد و با باخت نزدیک او در یک مسابقه، ولاسوف را به المپیک نمی آورد؟ برابر این همه فریاد و خون دل این گوش شکسته های دیروز و دل شکسته های امروز کشتی شما چاره ای جز تغییر رویه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مسعود هاشم زاده که با ناداوری مدالش را در المپیک از دست داد و علی اشکانی که هنوز هم فنی تر از او در ایران به چشم ندیده ام، پرویز زیدوند ها و مجید رمضانی ها، آقای بنا! کشتی فرنگی کشور ما رو به جلو بوده و است، شما کشتی فرنگی کشور را بگونه ای برای همه چیدید که برای هر کسی سقفی معین می کنید و هر کسی بخواهد استعداد بیشتری از خود نشان دهد حذف می گردد. باید همه کشتی فرنگی کشور در محدوده ای که شما خط کشیده اید راه بفرایند، این رفتار سلیقه ای باعث سر خورده شدن مربیان در تمامی کشور و کناره گیری بسیاری از مربیان خوب کشور در جای جای این مرز و بوم شده است. به طوریکه بسیاری از استان های کشور به سراغ کشتی فرنگی نمی فرایند بنابراین نه انگیزه برای مربی مانده و نه کشتی گیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتقاد فرنگی کار طلایی المپیک از آقای خاص، رضایی: برابر این همه فریاد گوش شکسته ها چاره ای جز تغییر رویه ندارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فرنگی کار طلایی المپیک از آقای خاص، رضایی: برابر این همه فریاد گوش شکسته ها چاره ای جز تغییر رویه ندارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید