انتقاد از ساپینتو و حسینی را قبول ندارم ، حیف شد که پرسپولیس را نبردیم

به گزارش سرزمین من، رضاوند که در جریان دربی مرکز آسیب دید، مدعی است پرسپولیس پس از گل دوم آبی ها هیچ موقعیتی نداشته است.

انتقاد از ساپینتو و حسینی را قبول ندارم ، حیف شد که پرسپولیس را نبردیم

به گزارش سرزمین من آنلاین، استقلال برای شکست دادن پرسپولیس فقط باید چند دقیقه دوام می آورد، ولی آبی های مرکز روی یک ضربه کرنر گل دوم را خوردند و در نهایت بازی برده را با تساوی عوض کردند. بدون شک ازدست دادن 3امتیاز برای استقلالی ها اتفاق تلخی بود، خصوصا برای آرش رضاوند که جدا از نتیجه بازی، حالا باید برای دوری چندهفته ای از ترکیب استقلال هم ناراحت باشد. رضاوند که در بازی با پرسپولیس از ناحیه زانو مصدوم شد، در گفت وگو با سرزمین من ورزشی به سؤالات پاسخ می دهد.

*مثل اینکه آسیب دیدگی ات کمی جدی است؟

متأسفانه از ناحیه رباط داخلی مصدوم شدم. در زمین مسابقه وقتی مصدوم شدم، صدایی از زانویم آمد که این مرا ترساند، چون فکر کردم ممکن است رباط صلیبی ام آسیب دیده باشد. حتی وقتی دوباره وارد زمین شدم، احساس کردم چیزی در پایم آویزان است و دیگر نتوانستم ادامه دهم. من پارسال هم با چنین مصدومیتی در بازی با صنعت نفت روبرو شدم و متأسفانه دوباره آن اتفاق تکرار شد.

*مثل اینکه یک تا 2ماه از میادین دور هستی؟

دوست دارم در سریع ترین زمان ممکن به تمرینات برگردم. متأسفانه خودم از این اتفاق ناراحت هستم و چنین مصدومیت هایی را نمی توان انتظار داشت که یک هفته ای خوب گردد. پایم ورم دارد ولی امیدوارم زودتر از حد ممکن به تمرینات برگردم.

*بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود و قطعا آنهایی که دربی را دیدند، از کیفیت و هیجان بازی راضی بودند. اگر تماشاگران در استادیوم حاضر بودند قطعا زیبایی بازی بیشتر می شد. متأسفانه ما در لحظات آخر برد را با تساوی عوض کردیم که این اتفاق اصلا خوب نبود.

*آیا تساوی عادلانه بود؟

در 20دقیقه اول پرسپولیس شرایط خوبی داشت و حتی بعد از زدن گل اول، یک موقعیت را به وسیله ترابی از دست داد ولی ما در ادامه شرایط بهتری پیدا کردیم و 2گل به ثمر رساندیم. چند فرصت دیگر هم داشتیم که از دست دادیم و فکر می کنم استقلال مستحق برد در این بازی بود. شاید پرسپولیس در بحث مالکیت توپ عملکرد بهتری داشت ولی ما موقعیت های خوبی داشتیم.

*بعضی معتقدند بیرون رفتن تو از زمین، شرایط استقلال را در خط هافبک به هم ریخت چون چشمی و مهری هم تعویض شده بودند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

نمی توانم در خصوص خودم صحبت کنم ولی حیف شد که پرسپولیس را نبردیم. بعد از گل دومی که زدیم پرسپولیس هیچ موقعیتی نداشت تا اینکه روی یک ضربه کرنر به گل رسید. اگر اشتباه نمی کردیم، می توانستیم بازی را ببریم.

*قبول داری حسینی روی خروج ها عملکرد ضعیفی داشت؟

حسینی گلر خوب و باتجربه ای است، وقتی گل می خوریم یا گل می زنیم، همه سهم دارند. من حسینی را مقصر نمی دانم.

*از ساپینتو هم بابت تعویض هایش خیلی انتقاد شد که چرا فقط مهاجم وارد زمین کرد. نظر تو چیست؟

من انتقاد از ساپینتو و بعلاوه حسینی را قبول ندارم. اگر سرمربی ما مدافع وارد زمین می کرد و گل می خوردیم، همه می گفتند چرا ساپینتو مدافع وارد زمین کرد. اگر یکی از مهاجمان گل سوم را می زد همه از تعویض های سرمربی تعریف می کردند. شما دیدید که ما در جریان بازی گل نخوردیم و متأسفانه روی 2ضربه ایستگاهی غفلت کردیم و گل خوردیم.

*این تساوی بیشتر به نفع شما شد یا پرسپولیس؟

از حالا که نمی توان در این مورد صحبت کرد. این فقط یک بازی بود ولی اگر ما می بردیم شرایط مان در جدول خیلی بهتر می شد. هنوز زمان زیادی هم تا خاتمه لیگ به جای مانده است.

*استقلال قهرمانی سال گذشته را تکرار می نماید؟

هدفی جز این نداریم. لیگ سال جاری خیلی سخت است و هر تیمی کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد از ساپینتو و حسینی را قبول ندارم ، حیف شد که پرسپولیس را نبردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از ساپینتو و حسینی را قبول ندارم ، حیف شد که پرسپولیس را نبردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید