استقلال نباید محتاط بازی کند، صنعت نفت در پی یک شگفتی دیگر است

به گزارش سرزمین من، عبدالعلی چنگیز در مصاحبه با خبرنگاران در مورد ملاقات روز آدینه استقلال برابر صنعت نفت آبادان که در استادیوم آزادی برگزار می گردد گفت: صنعت نفت انگیزه های زیادی پیدا نموده است. آنها توانستند با شکست پرسپولیس در برترین شرایط روحی و روانی قرار بگیرند و حالا در پی این هستند تا استقلال را هم شکست داده و یک شگفتی دیگر را رقم بزنند. مجیدی هم می داند برای اینکه بتواند فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کند باید این ملاقات را با موفقیت به انتها برساند.

استقلال نباید محتاط بازی کند، صنعت نفت در پی یک شگفتی دیگر است

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به خاطر دربی برابر نفت جانب احتیاط را خواهد گرفت یا خیر گفت: استقلال نباید 3 امتیاز بازی با نفت را فدای دربی کند. آنها نباید مقابل نفت محتاط بازی نمایند. تمام تمرکزشان باید بر روی این ملاقات باشد و بتوانند با کسب 3 امتیاز، خود را آماده ملاقات برابر پرسپولیس نمایند.

مهاجم پیشین استقلال در سرانجام توضیح داد: هفته های سختی در پیش روی استقلال است. آنها باید هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی برای قهرمانی بجنگند. بنابراین احتیاج است که با یک برنامه ریزی صحیح و تمرینات منظم آمادگی خود را حفظ نموده تا بتوانند در سرانجام فصل هر دو جام را بالای سر ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال نباید محتاط بازی کند، صنعت نفت در پی یک شگفتی دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید محتاط بازی کند، صنعت نفت در پی یک شگفتی دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید