انتخاب بازیگر مناسب کار عوضی را سخت نموده، دستمزدهای بازیگران تابع هیچ قاعده و قانونی نیستند

به گزارش سرزمین من، اردکانی که قرار است به زودی عوضی را کلید بزند، گفت: امیدوارم بتوانم برای دیده شدن فیلمم، بازیگران ستاره و مطرحی را دورهم جمع کنم تا موفقیتش در گیشه را تضمین کند. مهرماه فیلم را جلوی دوربین می برم.

انتخاب بازیگر مناسب کار عوضی را سخت نموده، دستمزدهای بازیگران تابع هیچ قاعده و قانونی نیستند

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سرزمین من، جواد اردکانی در تازه ترین پروژه سینمایی خود به نام عوضی و با عنوان قبلی قوه غذاییه، قرار است سراغ سوژه اختلاس و مفاسد مالی برود. البته فیلمنامه این پروژه برخلاف کارنامه سینمایی دفاع مقدسی جواد اردکانی، ماهیت کمدی اجتماعی دارد که پیش از این قرار بود در نیمه اول سال هم کلید بخورد.

مشکل اصلی رسیدن به یک تیم بازیگر باکیفیت است

با این حال اردکانی به خبرنگار سرزمین من گفت: متأسفانه به رغم برنامه ریزی قبلی نتوانستیم عوضی را تا به الان کلید بزنیم. مسئله ای اصلی هم رسیدن به یک تیم مناسب بازیگری است که امیدوارم تا 10 روز دیگر این تیم را دور هم بچینیم.

کارگردان فیلم شور شیرین اضافه کرد: حتی قرار بود پروژه را تا انتها تابستان فیلمبرداری کنیم و بعد به کارهای فنی بپردازیم اما انتخاب های بازیگری دست ما را بست. فعلا جدیت ما بر شروع فیلمبرداری در مهرماه است.

اردکانی درباره انتخاب های خود برای حضور در این فیلم سینمایی کمدی با مضمونی اجتماعی گفت: شرایط بازیگران ما خاص تر شده و دوران کرونا نیز به این دامن زده است. بعضی از دوستان هنرمندان در این بازه زمانی درگیر کار نمی شوند و بعضی اتفاق برعکس پرکارند و وقتی برای حضور در دیگر آثار ندارند!

هرکسی بنابر احوال شخصی خود نرخی را معین می نماید

کارگردان سریال نوشدارو توضیح داد: یکی از مسائل دیگر نیز رقم هایی است که به عنوان دستمزد مطرح می گردد که متأسفانه تابع هیچ قاعده و قانونی هم نیست و هرکسی بنابر احوال شخصی خود نرخی را معین می نماید. خصوصاً اینکه پروژه های دولتی بادادن پول های بی حساب، این دستمزدها را نیز بالا برده اند.

وی با این حال مطرح کرد: من امیدوارم بتوانم برای دیده شدن فیلمم، هنرمندان ستاره و مطرحی را دورهم جمع کنم تا موفقیتش در گیشه و فروش را تضمین کند.

اردکانی در عین حال اظهار داشت؛ تا چند روز دیگر تکلیف بازیگران فیلم عوضی تعیین می گردد و امیدوارم ماه آینده آن را در تهران کلید بزنم. تمام لوکیشن ها هم در پایتخت است و قصه در این فضا می گذرد.

لازم به ذکر است؛ فیلم سینمایی عوضی فیلمی کمدی با موضوع نقد مفسدان مالی کشور خواهد بود و روایتی از اختلاس خواهد داشت و تهیه کنندگی آن را علی رویین تن برعهده دارد.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "انتخاب بازیگر مناسب کار عوضی را سخت نموده، دستمزدهای بازیگران تابع هیچ قاعده و قانونی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بازیگر مناسب کار عوضی را سخت نموده، دستمزدهای بازیگران تابع هیچ قاعده و قانونی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید