اجرای بازدیدهای نظارتی 24 ساعته از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

به گزارش سرزمین من، سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر و 24 ساعته از تأسیسات گردشگری استان، عنوان نمود: این بازدیدها به صورت مشترک و باهدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی انجام می گردد.

اجرای بازدیدهای نظارتی 24 ساعته از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

به گزارش سرزمین من و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی روز شنبه 4 مردادماه 99 با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به قرار دریافت استان در شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا، نظارت بر تأسیسات گردشگری تشدید و با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است.

او توضیح داد: دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز ستاد استانی مدیریت کرونا به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان اقدامات لازم را انجام می دهند.

سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی بابیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در تأسیسات گردشگری استان ممنوع است، اضافه نمود: خدمات تمام رستوران ها و سفره خانه های سنتی استان نیز فقط به صورت بیرون بر ارائه می گردد.

اسماعیلی گفت: با توجه به اعمال محدودیت های جدید برای تأسیسات گردشگری استان، بازدیدهای نظارتی 24 ساعته از این تأسیسات انجام می گیرد و با هرگونه تخلفی، برخورد خواهد شد.

خراسان شمالی دارای بیش از 115 جاذبه گردشگری، 2 منطقه نمونه ملی، 22 منطقه نمونه گردشگری استانی و 8 روستای هدف گردشگری است.

منبع: میراث آریا

به "اجرای بازدیدهای نظارتی 24 ساعته از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بازدیدهای نظارتی 24 ساعته از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید