آمادگی کامل کهگیلویه و بویر احمد برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش سرزمین من، سرپرست معاونت گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در مورد نوروز از فراهم شدن 1100 تخت در قالب هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، بوم گردی ها و... برای استقبال از مسافران نوروزی در استان خبرداد.

آمادگی کامل کهگیلویه و بویر احمد برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش سرزمین من به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، فرشید کرمی، امروز دوشنبه 6 اسفند 97 با بیان اینکه برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل در استان وجود دارد اظهار کرد: در سال 97 چهارک پارک اسکان در شهرستانهای استان ،120چمشه سرویس بهداشتی،تعدادی آلاچیق و سکو نشیمن در مکان های و تفرجگاه های گردشگری استان ایجاد شده است.

کرمی از تشکیل تیم های بازرسی اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه بویراحمد در ایام نوروز خبرداد و گفت: در ایام نوروز مراکز رفاهی و خدماتی گردشگری بین راهی و درون شهری مورد بازدید گشت های نظارتی می گردد.

سرپرست معاونت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره بر اینکه برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در استان برنامه های فرهنگی و جشنواره ها پیش بینی شده است، ادامه داد: در تمام شهرستانهای استان جشن های نوروزی برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا

به "آمادگی کامل کهگیلویه و بویر احمد برای استقبال از مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل کهگیلویه و بویر احمد برای استقبال از مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید