4 مکان غیر منتطره دیدنی در آلمان

به گزارش سرزمین من، 4 جاذبه ای که در آلمان باید ببینید

شاید تابحال به آلمان سفر نموده باشید و برلین، هامبورگ و مونیخ را از نزدیک دیده باشید و یا درباره آنها چیزهایی شنیده باشید. همه ما درباره سوسیس آلمانی، دیوار برلین و البته Octoberfest، چیزهایی شنیده ایم. در رای گیری های اخیری که یکی از شبکه های معتبر خبری نموده است، آلمان به عنوان مشهورترین کشور جهان شناخته شده است. ما با تعدادی از گردشگرانی که اخیرا به این کشور زیبا سفر نموده اند صحبت نموده ایم و آنها با ما از تجربه سفر خودشان و جاذبه های تماشای این کشور گفته اند شاید شما هم دوست داشته باشید در سفرتان به آلمان از آنها تماشا کنید. همراه خبرنگاران، با گنج های پنهان آلمان آشنا شوید:

4 مکان غیر منتطره دیدنی در آلمان

1- کلیسای جامع کلن

البته شاید این جاذبه گنج پنهان نباشد اما در واقع اغلب اوقات مردم فراموش می نمایند تا از این نقطه عطف آلمانی تماشا نمایند. این کلیسا از سال 1880 تا 1884، بلندترین ساختمان جهان بوده است و آنقدر بلند است که در سرتاسر منطقه به راحتی دیده می گردد. کلیسای جامع کلن دقیقا در کنار رود راین قرار گرفته است و معماری آن در همان نگاه اول بهت زده تان می نماید. به راحتی می توان ادعا کرد که این کلیسا یکی از تماشای ترین سازه های روی زمین و شاهکاری با ارزشی استثنایی است.

در طول جنگ جهانی دوم حدود 70 بمب هوایی روی این کلیسا فرود آمد اما بر خلاف قسسمت های دیگر شهر کلن، فرو نریخت.

2- The Dresden Frauenkirche

شهر درسدن و بخصوص منظره زیبای آن، مستحق گردشگران و بازدیدهای زیادتری نسبت به الان است. درسدن نه تنها یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای آلمان است بلکه تماشای های قابل ملاحظه ای هم مانند Frauenkirche دارد که در طی جنگ جهانی دوم کاملا ویران شد اما بقایای آن هنوز به عنوان یادبودی از جنایات گذشته به جای مانده است. در اواخر دهه 80 میلادی، مردم درسدن برای بازسازی کلیسا اعتراض هایی کردند که پیروز هم شدند. سنگ فونداسیون آن در سال 1994 گذاشته شد و با کار سخت روی آن دوباره بعد از 10 سال روی عموم مردم باز گشایی شد.

3- مرکز قرون وسطایی رگنزبرگ (Regensburg)

رگنزبرگ جادویی نه خیلی بزرگ و نه چندان کوچک در جنگل باوارین قرار گرفته است. به طور کلی در آلمان، 35 میراث جهانی یونسکو وجود دارد که مرکز قرون وسطایی راتیسبورن (Ratisborn) یکی از آنهاست. تماشای ترین مکان در نزدیکی کلیسای جامع، پلی است که به آن پل سنگی می گویند که در قرن دوازدهم میلادی اسخته شده است. این پل، نقطه عطفی در تاریخ معماری پل های جهان بوده است و نقش مهمی را به عنوان مدل نمونه برای پل های دیگر مشهور جهان مثل پل لندن و پل کارل در پراگ داشت. پل سنگی تا بیشتر از 800 سال، تنها پل دانوب محسوب می شد.

4- فصل کریسمس در کوه های Ore

تابحال پیش آمده است که دوست داشته باشید تعطیلات کریسمس اروپایی هار را از نزدیک ببینید؟ آنابرگ (Annaberg) و منطقه ها اطراف آن به خاطر جشن های کریسمس خاطره انگیز و بازارهای کریسمسی پر جنب و جوشی که برگزار می نمایند مشهور هستند. مطمئنا هیچ جایی به میزان آنابرگ برای گذراندن تعطیلات کریسمس هیجان انگیز نیست و در این ایام سرتاسر آنابرگ را چراغانی می نمایند و کل شهر شبیه یک داستان بیرون آمده از قصه ها می گردد. خیلی از گردشگر ها آرزو دارند تا بتوانند تعطیلاتشان را در این منطقه زیبا و دوست داشتنی بگذرانند.

منبع: gotravelyourway.com

منبع: الی گشت

به "4 مکان غیر منتطره دیدنی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مکان غیر منتطره دیدنی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید