کیلور ناواس رسماً به پاری سن ژرمن پیوست، آرئولا به صورت قرضی راهی سانتاگوبرنابئو شد

به گزارش سرزمین من، سنگربان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید به صورت قطعی به قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه پیوست و کهکشانی ها هم سنگربان پاری سن ژرمن را قرض گرفتند.

کیلور ناواس رسماً به پاری سن ژرمن پیوست، آرئولا به صورت قرضی راهی سانتاگوبرنابئو شد

به گزارش سرزمین من، باشگاه پاری سن ژرمن اظهار داشت که با کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید قراردادی 4 ساله بسته است. این باشگاه اشاره ای به رقم قرارداد ناواس نکرده اما گفته می گردد که قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در ازای 15 میلیون یورو این دروازه بان ملی پوش را خریده است.

ناواس پس از ورود تیبو کورتوا به رئال مادرید، نیمکت نشین شد و برای به دست آوردن فرصت بازی با انتقالش به پایتخت فرانسه موافقت کرد. او سال 2014 از تیم لوانته به رئال مادرید پیوست و با این تیم سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد. ناواس مجموعاً در 162 بازی از دروازه کهکشانی ها محافظت کرد که آخرین بار آن ماه می سال جاری مقابل بتیس در هفته آخر فصل گذشته لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو بود.

در همین حال پاریسی ها دروازه بان فرانسوی خود، آلفونسه آرئولا را برای یک فصل به رئال مادرید قرض داده اند تا او جای خالی ناواس را روی نیمکت کهکشانی ها پر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیلور ناواس رسماً به پاری سن ژرمن پیوست، آرئولا به صورت قرضی راهی سانتاگوبرنابئو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلور ناواس رسماً به پاری سن ژرمن پیوست، آرئولا به صورت قرضی راهی سانتاگوبرنابئو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید