کولاکوویچ می توانست یاری بیشتری به تیم ملی والیبال داشته باشد

به گزارش سرزمین من، تیم ملی والیبال ایران پس از دو شکست مقابل تیم های برزیل و لهستان در مرحله نهایی رقابت های لیگ ملت ها به کار خود انتها داد و در صندلی پنجم نهاده شد.

کولاکوویچ می توانست یاری بیشتری به تیم ملی والیبال داشته باشد

عادل بناکار در تبادل نظر با سرزمین من درباره کسب عنوان پنجمی توسط ملی پوشان ایران در لیگ ملت های والیبال گفت: مقام پنجمی در لیگ ملت ها عنوان خوبی است اما با توجه به بازی هایی که ملی پوشان ارائه دادند به راحتی می توانستیم روی سکو قرار گیریم. بازیکنان کوشش بسیاری کردند بخصوص در بازی برابر برزیل عملکرد فوق العاده ای داشتند و می توانستیم با شکست این تیم جز چهار تیم قرار گیریم اما متأسفانه نشد.

کارشناس والیبال در ادامه درباره کولاکوویچ گفت: ما در شرایط سرمربی تیم ملی قرار نداشتیم. قطعاً او زحمات زیادی برای تیم کشیده، مسابقات داخلی لیگ برتر را تماشا نموده و از دل آن پوریا فیاضی، علی شفیعی و مجرد را بیرون کشیده است. کولاکوویچ مربی بزرگی است، می توانست یاری بیش تری به تیم ملی کند.

وی اضافه کرد: باز هم تاکید می کنم هیچیک از ما در شرایط ایگور حضور نداشته ایم و نمی دانیم جو چگونه بوده است. شاید او در بعضی از تعویض ها می توانست عملکرد بهتری داشته باشد و با اعمال تغییرات یاری بهتری به تیم ملی کند.

بناکار درباره بازیکنان جوان تیم گفت: استفاده از ترکیب جوان یا اصلی جز اختیارات مربی است و نظر او مهم است، در دو هفته میزبانی ایران مسابقات را از نزدیک تماشا کردم. در بازی های اردبیل به جوانان فرصت بیش تری داده شد اما در ارومیه خیر. اگر قرار بود به جوانان فرصت بیش تری بدهیم باید در دو هفته میزبانی داده می شد.

کارشناس والیبال ادامه داد: همانطور که شاهد بودیم علی اصغر مجرد در زمان آسیب دیدگی موسوی به زمین آمد و نمایش خوبی هم داشت. در پست غفور نیز باید جایگزین مناسبی داشته باشیم. باید به موقع از بازیکنان جوان استفاده کنیم. مرتضی شریفی بازیکنی بود که سال گذشته در لیگ جهانی بازی های خوبی انجام داد اما حال خبری از او نیست. زمانیکه یک بازیکن در یک مقطع در اوج قرار می گیرد و مجدداً محو می گردد باعث کاهش انگیزه اش می گردد.

بناکار درباره مسابقات انتخابی المپیک نیز گفت: تیم ملی در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک که در گروه ایران به میزبانی روسیه برگزار می گردد کار سختی در پیش دارد. روسیه در فینال لیگ ملت ها عملکرد فوق العاده ای داشت و در غیاب ستاره هایش بازی های خوبی به نمایش گذاشت. تیم ما در این مرحله با توجه به صعود یک تیم کار سختی در پیش دارد اما صد در صد ملی پوشان در مرحله بعد و در مسابقات قاره ای کسب سهمیه خواهند کرد.

کارشناس والیبال در سرانجام به برگزاری هرچه سریع تر مجمع انتخاباتی اشاره و گفت: تکلیف رئیس فدراسیون باید هرچه سریع تر معین گردد. مسابقات لیگ نزدیک است و تمام هیأت ها منتظر انتخاب رئیس فدراسیون هستند. هرچه زودتر رئیس معین گردد به نفع والیبال است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کولاکوویچ می توانست یاری بیشتری به تیم ملی والیبال داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ می توانست یاری بیشتری به تیم ملی والیبال داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید