پیش بینی برگزاری 60 برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در اسدآباد

به گزارش سرزمین من، خبرنگاران/همدان مسئول کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اسدآباد از پیش بینی برگزاری بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در این شهرستان اطلاع داد.

پیش بینی برگزاری 60 برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در اسدآباد

مژگان هادی در گفت وگو با سرزمین من با اشاره به شروع هفته ملی کودک از 15 تا 22 مهرماه در سراسر کشور، اظهار کرد:دبیر برگزاری برنامه های این هفته کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بوده که با همکاری سایر ارگانها و ادارات برنامه هایی شاد و مفرح را برای بچه ها برگزار خواهد نمود.

وی با بیان اینکه شعار هفته ملی کودک سال جاری با اسم حال خوش کودکی،رنگ خوش زندگی نامگذاری شده است، اضافه کرد: در این هفته در شهرستان اسدآباد بیش از 60 برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون ،مدارس و مهدکودک های سطح شهر و روستا به صورت حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می گردد .

هادی خاطر نشان کرد: عضویت رایگان بچه ها در مراکز کانون و ثبت نام در سایت kpf.ir، اجرای برنامه پیک امید در روستای حبشی و حضور عروسک های غول پیکر کانون در جمع بچه ها روستا، ملاقات پرسنل کانون پرورش فکری با فرماندارشهرستان ،قرائت بیانیه هفته ملی کودک به وسیله یکی از بچه ها در نماز آدینه، اجرای بازی و تفریح در مهد کودک ها و آموزش کاردستی به وسیله مربیان کانون به وسیله شبکه شاد برای دانش آموزان مدارس ابتدایی به صورت زنده با همکاری آموزش و پرورش از اهم برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان خواهدبود.

وی درادامه با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد دارای دو هزار و 500 نفر عضو ثابت در فضای حقیقی و بیش از 200 نفر عضو در فضای مجازی است، توضیح داد: در حال حاضر 2000 نفر هم عضو مرکز سیار روستایی شهرستان در سطح 20 روستا هستند.

هادی بعلاوه گفت: در حال حاضر کتابخانه تخصصی ثابت کانون اسدآباد با 13 هزار جلد کتاب و کتابخانه سیار روستایی کانون با 15 هزار جلد کتاب در 20 روستای شهرستان به جامعه هدف بچه ها و نوجوانان در بحث کتابخوانی ارائه خدمات می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیش بینی برگزاری 60 برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی برگزاری 60 برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید