وویویچ: از هندبال ایران شناخت دارم، به زودی کار را آغاز می کنیم

به گزارش سرزمین من، سرمربی نو تیم ملی هندبال ایران گفت: شناخت بسیار خوبی از هندبال ایران دارم و به زودی و به صورت جدی تمرینات تیم ملی را شروع خواهیم کرد.

وویویچ: از هندبال ایران شناخت دارم، به زودی کار را آغاز می کنیم

به گزارش گروه ورزشی سرزمین من، وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال بعد ملاقات مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان در اصفهان در مورد شناختش از هندبال ایران اظهار کرد: پیش از آغاز مذاکرات برای راهنمایی تیم ملی، شناخت نسبی از هندبال ایران داشتم اما به محض اینکه مذاکرات را آغاز کردیم به صورت دقیق شناخت خودم را از هندبال ایران تکمیل کردم. حتی در فضای مجازی لژیونرهای ایرانی را رصد کردم و در مورد لیگ ایران نیز اطلاعاتی را به دست آوردم. در حال حاضر می توانم ادعا کنم که شناخت خوبی از هندبال ایران دارم اما قطعاً با آغاز تمرینات تیم ملی این اطلاعات بیشتر می گردد.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در مورد اصفهان میزبان مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال نیز اظهار داشت: ضرب المثلی در کشورمان داریم که آدم های باهوش همه چیز را یادداشت می نمایند و آدم های کم هوش چیزی را یادداشت نمی نمایند و به خاطر همین جزئیات را فراموش می نمایند. می دانم اصفهان سه تیم فعال در لیگ برتر دارد و شنیده ام تیم چهارمی هم قرار است به لیگ برتر هندبال از اصفهان اضافه گردد. از این هم باخبر هستم که اصفهان یکی از قطب های هندبال ایران است. امیدوارم این استان به همین شکل ادامه دهد و در این رشته شاخص باشد.

وویویچ با ابراز خرسندی از فضای صمیمی و برخورد خوب مردم ایران با او اضافه نمود: با اینکه کشور ایران با کشور من فرق دارد اما از همان ابتدا که سوار هواپیما شدم متوجه شدم که مردم ایران خوب هستند. از لحظه ای که وارد ایران شدم فهمیدم که مردم ایران بسیار مهربان هستند. امیدوارم بتوانیم تمرینات را زود آغاز کنیم و ارتباط خوبی با هندبال دوستان ایرانی داشته باشیم.

وی در انتها در مورد زیرساخت های هندبال ایران نیز گفت: اگر بخواهم مثالی بزنم باید بگویم دو سالنی که در اصفهان نظاره کردم از هر لحاظ در برترین شرایط هستند. به زودی کار را به صورت جدی آغاز خواهیم کرد و تمرینات تیم ملی را آغاز می کنیم.

به گزارش ایسنا، وسلین وویویچ مربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال ایران دیروز (شنبه) به ایران آمد. این مربی 61 ساله اواخر اسفند 1400 با عقد قراردادی رسما راهنمایی تیم ملی را به عهده گرفت. وویویچ بلافاصله برای تماشا بازی های لیگ برتر هندبال و انتخاب بازیکنان تیم ملی به اصفهان رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وویویچ: از هندبال ایران شناخت دارم، به زودی کار را آغاز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وویویچ: از هندبال ایران شناخت دارم، به زودی کار را آغاز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید