نسل نو آیپد پرو بسیار باریک تر خواهد بود

به گزارش سرزمین من، اپل میخواهد ماه آینده از نسل نو آیپد ایر و آیپد پرو رونمایی کند که حالا سایت 9To5Mac ابعاد مدل های نو آیپد پرو را فاش نموده است. بر اساس اعداد اعلام شده، مدل بزرگ تر آیپد پرو نو بیش از 1 میلی متر باریک تر از نسل قبلی خود محسوب می گردد.

نسل نو آیپد پرو بسیار باریک تر خواهد بود

آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی ضخامتی برابر 6.4 میلی متر دارد، اما گفته می گردد مدل نو 5 میلی متر ضخامت خواهد داشت. در خصوص آیپد پرو 11 اینچی باید بگوییم که ضخامت آن در حال حاضر 5.9 میلی متر است، در حالی که نسخه به روزرسانی شده 5.1 میلی متر ضخامت خواهد داشت.

این کاهش قابل توجه در ضخامت، به لطف استفاده از نمایشگر OLED امکان پذیر شده است. پنل های نمایشگر OLED نسبت به پنل های LCD نازک تر هستند و به اپل اجازه می دهند تا ضخامت تبلت های خود را کاهش دهد. انتظار می رود اپل در کنار آیپد پرو، دو مدل نو آیپد ایر را معرفی کند که یکی از آن ها برای اولین بار 12.9 اینچ میزان دارد. آیپد ایر بزرگ تر تقریباً هم میزان آیپد پرو فعلی خواهد بود و ابعاد آن به 280.6 در 214.9 در 6 میلی متر می رسد.

اپل فناوری نمایشگر OLED را به مدل های پرو محدود نموده است، بنابراین در حالی که آیپد ایر 12.9 اینچی از نظر طول و عرض مشابه آیپد پرو خواهد بود، به علت استفاده از نمایشگر LCD، ضخیم تر خواهد بود. انتظار می رود تمام آیپدهای نو به تراشه M3 اپل مجهز شوند که اولین بار سال گذشته در مدل های به روزرسانی شده مک بوک پرو معرفی گردید. هنوز جزئیاتی در خصوص رویداد معرفی این محصولات اعلام نشده است، اما انتظار می رود اواخر مارس تا اوایل آوریل باشد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسل نو آیپد پرو بسیار باریک تر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو آیپد پرو بسیار باریک تر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید