اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای بعضی دهک ها کاهش می یابد

به گزارش سرزمین من، مشاور وزیر راه گفت: وزارت راه و شهرسازی در کوشش است که اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن را برای دهک های یک تا سه کاهش و به صورت پلکانی کند.

اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای بعضی دهک ها کاهش می یابد

به گزارش سرزمین من، سید جواد سادات گفت: در حوزه مسکن کارگری تا به امروز وزارت راه وشهرسازی اقدامات بسیار خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته مشاور وزیر راه وشهرسازی، طبق قرارداد و قانون جهش فراوری مسکن برای کارگرانی که فرم ج آنها سبز باشد به وسیله اراضی که دستگاه ها و شرکت های بزرگ خدماتی معرفی می نمایند، اقدام به ساخت مسکن می کنیم.

او افزود: ساخت مسکن برای کارکنان بخش های صنعتی اصلی ترین و مهم ترین وظیفه وزارت راه وشهرسازی است و فهرست اقدامات و پیشرفت های واحدهای مسکونی هم در این حوزه معین است.

سادات گفت: در طرح نهضت ملی مسکن از دو سال گذشته ثبت نام متقاضیان و پالایش آنها انجام شد و در حال حاضر عملیات اجرایی در بسیاری از بخش ها شروع شده است.

او تاکید نمود: در کوشش هستیم که بتوانیم مقدار اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای دهک های یک تا سه کاهش و به صورت پلکانی تسهیلات را برای آنها کمتر کنیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: برای دهک های 4 تا 8 طبق قانون شورای عالی پول نرخ سود تسهیلات از 18 درصد به 23 درصد رسیده که وزارت راه و شهرسازی در این دوره سعی نموده فشار مقدار اقساط را برای دهک های یک تا سه کاهش دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای بعضی دهک ها کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای بعضی دهک ها کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید