میراث جهانی تخت سلیمان میزبان 6 هزار و 370 توریست

به گزارش سرزمین من، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 6 هزار و 370 نفر از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان بازدید نموده اند.

میراث جهانی تخت سلیمان میزبان 6 هزار و 370 توریست

به گزارش سرزمین من جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان در ایام نوروز 1400، عنوان نمود: سال جاری با توجه به شرایط زرد کرونایی تکاب، مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان طبق تصمیمات ستاد شهرستانی کرونا، پذیرای گردشگران بود و از ابتدای سال تا کنون 6 هزار و 370 نفر با رعایت تمام موارد بهداشتی از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان بازدید نموده اند.

وی افزود: مجموعه میراث فرهنگی تخت سلیمان رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت خدمات خود به گردشگران در ایام نوروز قرار داده بود و در نقاطی مانند ارومیه که شرایط قرمز کرونایی وجود داشت بازدید از اماکن میراث فرهنگی و موزه ها ممنوع بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه ریزی و اجرای بازدیدی امن در کمال سلامت از جمله کنترل فاصله اجتماعی گردشگران، نصب هشدارها و قوانین و ضوابط بهداشتی بازدید از مجموعه در دوران شیوع کرونا، نظارت و تنظیف مکرر سرویس های بهداشتی و مجموعه، جایگزین کردن شیوه های معرفی مجازی و اینترنتی به جای پخش بروشورها و اقلام معرفی و تبلیغاتی کاغذی، فروش بلیط الکترونیکی و اینترنتی، التزام گردشگران به استفاده از ماسک در تمامی راستا بازدید، کنترل و مدیریت مدت زمان بازدید و ... از جمله اقدامات و خدمات مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان در ایام نوروز 1400 بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "میراث جهانی تخت سلیمان میزبان 6 هزار و 370 توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث جهانی تخت سلیمان میزبان 6 هزار و 370 توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید