مصطفی الکاظمی تلفنی با عبدالله دوم مصاحبه کرد

به گزارش سرزمین من به نقل از المعلومه، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز دوشنبه به صورت تلفنی با عبدالله دوم پادشاه اردن تبادل نظر کرد. نخست وزیر عراق در این تماس تلفنی بر موضع بغداد مبنی بر حمایت از امنیت و ثبات اردن تاکید نموده و آن را مکمل امینت و ثبات عراق توصیف کرد.

مصطفی الکاظمی تلفنی با عبدالله دوم مصاحبه کرد

پیش از این نیز میشل عون رئیس جمهور لبنان به صورت تلفنی با پادشاه اردن ملاقات نموده بود. اردن آدینه شب آبستن حوادث ناگهانی بود. شاهزاده حمزه بن حسین بزرگترین پسر ملک حسین به اتهام دسیسه چینی برای سرنگونی برادر ناتنی خود عبدالله دوم بازداشت شد.

دستگاه اطلاعاتی اردن همچنین به صورت شبانه حدود 20 تَن دیگر را به اتهام تهدید علیه ثبات کشور دستگیر کرد. در میان افراد بازداشت شده اسامی شخصیت هایی همچون شریف حسن بن زائد یکی از اعضای خاندان سلطنتی اردن به همراه باسم عوض الله یکی از نزدیکان ملک عبدالله که مدتی در سمت وزیر دارایی اردن فعالیت نموده است، به چشم می خورد.

مقامات اردنی بازداشت شاهزاده حمزه بن حسین را تکذیب کردند اما او با انتشار یک فایل صوتی ادعای آنها را رد کرد و گفت: من در حال حاضر در بازداشت خانگی به سر می برم. معتقدم که دولت حاکم یک دولت بی کفایت و فاسد است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصطفی الکاظمی تلفنی با عبدالله دوم مصاحبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی الکاظمی تلفنی با عبدالله دوم مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید