قیمت شهریار مغانلو را برای پرسپولیس بالا بردند خبرنگاران

به گزارش سرزمین من، یک رسانه داخلی مدعی شده پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو علاوه بر 100 هزار دلار به عنوان رضایت نامه، باید رقمی بین 4 تا 4.5 میلیارد هم برای 4 ماه به او بپردازد.

قیمت شهریار مغانلو را برای پرسپولیس بالا بردند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی سرزمین من،در روز های اخیر اخبار مختلفی درباره احتمال حضورشهریار مغانلو در باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود و بسیاری از طرفداران این باشگاه امیدوار بودند که این مهاجم در جابجایی زمستانی به صورت رسمی پیراهن مدافع عنوان قهرمانی را برتن کند. اتفاقی که به خاطر بن بست در مذاکرات عملی نشده و تا به این لحظه منتفی است مگر اینکه مغانلو از پیشنهاداتی که به باشگاه پرسپولیس داده به شکلی ویژه عدول کند.

نام شهریار مغانلو در ابتدای فصل هم در فهرست یحیی گل محمدی بود، اما باشگاه نتوانست یکی از بهترین گلزنان فصل قبل رقابت های لیگ برتر را جذب کند و او راهی تیم سانتا کلارا شد.

این مهاجم البته در فوتبال پرتغال نتوانست به موفقیت چشم گیری برسد و به همین ترتیب دوباره بحث بازگشت او به فوتبال ایران و مذاکراتش با پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد. در روز های ابتدایی هم خیلی ها بر این باور بودند که هیچ مانعی بر سر راه جذب مغانلو وجود ندارد، اما در نهایت پیشنهادات عجیب باعث شد که باشگاه قید عقد قرارداد را تا این لحظه بزند.

طبق اعلام منابع موثق خبری مغانلو و مدیربرنامه هایش به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد پرداخت 100 هزار دلار پول رضایت نامه و حدود 4 تا 4.5 میلیارد تومان دستمزد تا سرانجام لیگ بیستم (برای 4 ماه) را داده بود. از همه مهم تر این که شرط نموده بود تنها با انعقاد قرارداد 4 ماهه حاضر است پرسپولیسی گردد. البته باشگاه پرسپولیس بر این باور بود که اگر قرار است مغانلو را جذب کند باید قرارداد بلند مدت حداقل تا سرانجام فصل آینده با او امضا کند و اگر این بازیکن اصرار به عقد قرارداد 4 ماهه دارد باید مطالبه دستمزد کمتری داشته باشد. چرا که انعقاد چنین قرارداد سنگینی نه تنها توازن در تیم را بر هم می زند بلکه با ناراحتی سایر بازیکنان رو به رو خواهد شد.

به این ترتیب پرسپولیس در شرایطی مغانلو را جذب خواهد نمود که این بازیکن پول کمتری طلب کند و در غیر این صورت خیلی بعید است که مغانلو پرسپولیسی گردد.

باشگاه هم در شرایط کنونی به هیچ عنوان توانایی پرداخت رقم قرارداد سنگین به مهاجم کنونی سانتاکلارا را ندارد و طرفداران پرسپولیس هم باید به معنای واقعی متوجه این قضیه باشند که اسیر جریان سازی های مجازی ایجنت ها نباشند و به باشگاه فشار سنگین نیاورند که به هر قیمتی و با هر شرایطی اقدام به جذب بازیکن نمایند.

میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قیمت شهریار مغانلو را برای پرسپولیس بالا بردند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت شهریار مغانلو را برای پرسپولیس بالا بردند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید