فیلم ، ترافیک تقلبی روی نقشه گوگل با کاروانی از موبایل

به گزارش سرزمین من، نقشه های گوگل توسط شخصی که از 99 تلفن هوشمند روشن استفاده می کرد، فریب خوردند و ترافیک سنگین گزارش کردند.

فیلم ، ترافیک تقلبی روی نقشه گوگل با کاروانی از موبایل

به گزارش سرزمین من به نقل از وییرد و بیزینس اینسایدر، سه سال پیش بود که زیمون وکرت متوجه اتفاقی غیرعادی شد؛ نقشه مسیریاب گوگل ترافیکی سنگین در خیابانی در برلین گزارش می کرد در حالیکه هیچ ماشینی در حال تردد نبود!

به نظر می رسید کلید حل این معما در دست گوشی های هوشمند باشد. بنابراین او تصمیم گرفت این فرضیه را آزمایش کند. برای این کار 99 گوشی از نزدیکان و شرکت های تلفنی امانت گرفت و با یک چرخ دستی قرمز رنگ پروژه هک نقشه گوگل را آغاز کرد.

نقشه به این صورت بود که او به همراه چرخ دستی پر شده از گوشی در خیابان ها قدم بزند. البته نقشه گوگل حدود یک ساعت زمان برای گزارش ترافیک احتمالی و مورد نظر زیمون احتیاج داشت.

نقشه گوگل داده های ترافیکی خود را از گوشی افرادی که موقعیت مکانی خود را روشن نموده اند جمع آوری می نماید و به همین دلیل زیمون گمان می کرد که یک خط بلند قرمز رنگ که نشان دهنده ترافیکی پرحجم و کند است روی نقشه نمایان گردد.

البته او اذعان کرد که راه های فنی تری با یاری الگوریتم های کامپیوتری برای هک کردن نقشه گوگل و ایجاد ترافیک تقلبی وجود دارد ولی هدف او هک کردن این سیستم نبوده است بلکه او به دنبال راهی ساده و قابل درک برای بیان یک واقعیت بوده.

وی که این آزمایش را حدود شش ماه قبل انجام داده بود، اطلاعات مربوط به آن را به تازگی و همزمان با تولد پانزده سالگی نقشه گوگل منتشر کرد.

شرکت گوگل از خلاقیت موجود در این طرح قدردانی کرد و آن را باعث ارتقاء عملکرد سرویس های خود دانست. این شرکت با اشاره به کوشش های پیروزیت آمیز مهندسانش برای ایجاد تمایز بین خودرو و موتورسیکلت گفت هنوز پیروز به برطرف مسئله ای که پروژه زیمون به آن اشاره داشته نشده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم ، ترافیک تقلبی روی نقشه گوگل با کاروانی از موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، ترافیک تقلبی روی نقشه گوگل با کاروانی از موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید