فرماندار نیویورک: لطفا همین حالا به داد ما برسید

به گزارش سرزمین من، همزمان که شمار قربانیان ویروس کرونا در نیویورک به صورت قابل توجهی در حال افزایش است فرماندار این ایالت درخواست یاری فوری از داوطلبان پزشکی نموده است.

فرماندار نیویورک: لطفا همین حالا به داد ما برسید

به گزارش گروه بین الملل سرزمین من، پس از اینکه 250 نفر در عرض یک روز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در ایالت نیویورک از دست دادند آندرو کومو فرماندار این ایالت خاطرنشان کرد: لطفا همین حالا به یاری ما در نیویورک بیایید.

به گزارش آسوشیتدپرس، کومو اضافه کرد به یک میلیون نفر نیرو برای مراقبت های پزشکی جهت مهار این بحران احتیاج است. تا به امروز 1200 نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا مرده اند که بیشتر آنها مربوط به شهر نیویورک می گردد.

در همین حال، سنترال پارک نیویورک که در قلب این ابرشهر واقع شده است و یکی از نمادهای اصلی زندگی و تحرک در نیویورک است در حال تبدیل شدن به یک بیمارستان صحرایی است.

همچنین سه ایالت همسایه نیویورک، نیوجرسی و کنتیکت هم در اقدامی مشترک از میلیون ها سکنه این سه ایالت خواستند که دست کم ظرف دو هفته آینده سفر نکنند.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، در کالیفرنیا نیز مقامات درخواست مشابه ای برای جذب داوطلبان پزشکی نموده اند همچنانکه بیماران کرونایی بستری شده در عرض چهار روز دو برابر شد و شمار بیماران در بخش مراقبت های ویژه به سه برابر رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرماندار نیویورک: لطفا همین حالا به داد ما برسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار نیویورک: لطفا همین حالا به داد ما برسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید