فاصله 9 امتیازی ابراهیمی و خانزاده با السد

به گزارش سرزمین من، مطابق پیش بینی و انتظار تیم متمول السد با 38 امتیاز صدرنشین فعلی این رقابتهاست و الدحیل دیگر تیم پرستاره قطر با اختلاف دو امتیاز در رده دوم واقع شده است.

فاصله 9 امتیازی ابراهیمی و خانزاده با السد

فاصله 9 امتیازی ابراهیمی و خانزاده با السد

در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر آدینه شب تیم الاهلی دوحه رودرروی الخریطیات نهاده شد و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. یون چانسلرور (29) و احمد سهیل (90) برای الاهلی گلزنی کردند. گل الخریطیات در دقیقه 68 توسط والنتین لازار به دست آمد.امید ابراهیمی، ملی پوش ایرانی الاهلی 90 دقیقه مقابل الخریطیات بازی کرد اما محمد رضا خانزاده، غایب فهرست 18 نفره این تیم بود.در جدول رده بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی دوحه با 29 امتیاز چهارم است.

در همین شب رویارویی تیم های الشحانیه و قطر اس سی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید. رامین رضاییان، ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی تیم الشحانیه بازی کرد.تیم الشحانیه با کسب این تساوی 17 امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر باقی ماند.

مطابق پیش بینی و انتظار تیم متمول السد با 38 امتیاز صدرنشین فعلی این رقابتهاست و الدحیل دیگر تیم پرستاره قطر با اختلاف دو امتیاز در رده دوم واقع شده است.از بین تیم هایی که بازیکن ایرانی دارند الاهلی به صدر جدول نزدیکتر است.

3-165

منبع: ایران ورزشی

به "فاصله 9 امتیازی ابراهیمی و خانزاده با السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله 9 امتیازی ابراهیمی و خانزاده با السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید