عکس ، ظاهر عجیب یخچال نو سامسونگ

به گزارش سرزمین من، زومیت نوشت: سامسونگ در آستانه رویداد CES 2023 یخچال جدیدی رونمایی نموده است که از نمایشگر عمودی 32 اینچ استفاده می نماید.

عکس ، ظاهر عجیب یخچال نو سامسونگ

سامسونگ یخچال نوی به نام Samsung Bespoke Refrigerator Family Hub Plus معرفی نموده است که نمایشگر لمسی 32 اینچ دارد. مدل قبلی یخچال های این خانواده از نمایشگر 21.5 اینچ استفاده می کرد. کاربر می تواند از این نمایشگر برای کنترل لوازم هوشمند خانگی سازگار با استاندارد SmartThings، نمایش تصاویر گوگل فوتوز، ایجاد لیست خرید در آمازون و دیدنی ویدیو استفاده کند.

بر اساس نوشته ورج، یخچال نو سامسونگ با سرویس نرم افزاری Samsung TV Plus در دسترس قرار می گیرد. به لطف این سرویس می توانید در آمریکا به 190 کانال تلویزیونی و در کره جنوبی به حدودا 80 کانال دسترسی پیدا کنید. حالت عمودی نمایشگر باعث می گردد که بتوانید به راحتی ویدیوهایی را که در پلتفرم هایی مثل تیک تاک و یوتیوب منتشر می شوند دیدن کنید. نمایشگر یخچال سامسونگ از حالت تصویردرتصویر (PIP) نیز پشتیبانی می نماید. به لطف این حالت می توانید بخشی از نمایشگر را به ویدیو اختصاص دهید و از بخش های دیگری نیز بهره بگیرید.

یکی از ویژگی های جالب یخچال Bespoke Refrigerator Family Hub Plus دسترسی به فضای ابری گوگل فوتوز و وان درایو است. کاربر می تواند تصاویر گوگل فوتوز را روی یخچال دانلود و مشاهده کند. یخچال سامسونگ از اپلیکیشن Bespoke Atelier نیز پشتیبانی می نماید تا بتوانید نقاشی ها و آثار هنری مجذوب کننده را روی نمایشگر نشان دهید.

سامسونگ می گوید یخچال نوش از سرویس Amazon Your Essentials نیز پشتیبانی می نماید. به لطف این سرویس، کاربران می توانند با نمایشگر لمسی یخچال سامسونگ محصولات و مواد غذایی مدنظر خود را سفارش دهند.

سامسونگ معیناتی مثل نرخ نوسازی یا وضوح نمایشگر را اعلام ننموده است. بعلاوه معین نیست که یخچال نو این شرکت در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار می گردد. Bespoke Refrigerator Family Hub Plus در رویداد CES 2023 به نمایش گذاشته می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، ظاهر عجیب یخچال نو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ظاهر عجیب یخچال نو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید