عکس، تصویری که اردوی استقلال را به هم ریخت ، باشگاه در آستانه زیر و رو شدن!

به گزارش سرزمین من، انتشار شبانه یک استوری از سوی قربانزاده توجه بسیاری از اهالی ورزش را به خود جلب کرد.

عکس، تصویری که اردوی استقلال را به هم ریخت ، باشگاه در آستانه زیر و رو شدن!

هواداران استقلال در روزهای اخیر یکی از هیجان انگیزترین رقابتهای فوتبالی البته بیرون از مستطیل سبز را مشاهده می کردند.

هواداران فوتبال به ویژه هواداران تیم آبی مرکز که در طول فصل جاری همیشه منتظر رسیدن هفته های لیگ رجحان یا مسابقات جام حذفی برای تماشای رقابت بازیکنان تیم شان با حریفان بودند، دوشنبه شب تماشاگر مناظره حسین قربان زاده و علی فتح الله زاده در تلویزیون شدند تا یکی از مهیج ترین رقابت های فوتبالی البته بیرون از مستطیل سبز را ببینند.

24 ساعت پس از آن و درست زمانی که خیلی ها منتظره اعاده حیثیت یکی از این دو نفر بودند متنی در صفحه اینستاگرام رئیس سازمان خصوصی سازی منتشر شد که تعیین می کرد نسبت به صحبت هایی که در برنامه فوتبال برتر انجام داده مطمئن تر بوده است.

نکته جالب توجه اینکه از اردوی تیم استقلال خبر می رسد این متن و تصویر استوری حسین قربان زاده بلافاصله به دست اعضای تیم استقلال رسید و خواب را از چشمان شان گرفت. به ویژه بازیکنان، که آن را دست به دست می کردند و آنها هم در جریان این موضوع قرار گرفتند.

ناگفته نماند؛ بازیکنان استقلال که پس از انتها ملاقات مقابل ذوب آهن نسبت به موضوع پرداخت نشدن بدهی استراماچونی و حذف احتمالی از آسیا تعییناً اعلام کردند که تا چه میزان پیگیر این مسائل هستند جزو آن دسته افرادی بودند که بیش از همه انتظار می کشیدند تا ببینند نتیجه مناظره قربان زاده و فتح الله زاده چه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، تصویری که اردوی استقلال را به هم ریخت ، باشگاه در آستانه زیر و رو شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، تصویری که اردوی استقلال را به هم ریخت ، باشگاه در آستانه زیر و رو شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید