سرنوشت فوق ستاره های فوتبال به هم گره خورد

به گزارش سرزمین من، بعد از همه گیری ویروس کرونا، این ویروس روی بودجه باشگاه های برای نقل وانتقالات هم تأثیر گذاشته و حتی باشگاه های عظیم هم نمی توانند مثل سابق ولخرجی نمایند.

سرنوشت فوق ستاره های فوتبال به هم گره خورد

نشریه مارکا در گزارشی خبر از تأثیر آینده لیونل مسی و کلیان امباپه به هم داد. این نشریه مدعی شد تصمیم لیونل مسی برای جدایی یا ماندن در بارسلونا تعیین خواهد نمود کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن می ماند یا به رئال مادرید می رود. در صورتی که مسی بتواند راهی پاری سن ژرمن گردد برای تأمین حقوق او باشگاه فرانسوی باید ستاره اش کیلیان امباپه را بفروشد. مشتری اول امباپه هم تیمی نیست جز رئال مادرید. ستاره جوان فرانسوی تا سال 2022 قرارداد دارد و باشگاه برای این که از محل فروشش درآمد کسب کند تابستان 2021 او را به باشگاه دیگری واگذار خواهد نمود. با این حال اگر پای انتقال مسی در میان نباشد شاید امباپه هم تا سرانجام قراردادش در پایتخت فرانسه بماند و بعد از آن به مادرید یا شهر دیگری برود.

البته در این فعل و انفعالات یک باشگاه دیگر هم وارد خواهد شد. گفته می گردد لیورپول هم تمایل دارد امباپه را به خدمت بگیرد و اگر پاریسی ها پیروز به جذب مسی نشوند، پیشنهاد معاوضه ستاره شان با محمد صلاح ستاره لیورپول را مطرح خواهند کرد.

البته درباره مسی باید به این نکته هم توجه کرد که منچسترسیتی هم مشتری جدی اوست و تصمیمش روی آینده سرخیو آگوئرو تأثیر خواهد گذاشت. آگوئرو گزینه خرید بارسلونا است و دوست دارد با لئو همبازی گردد. شاید اگر لئو به سیتی بیاید، او هم در سیتی بماند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "سرنوشت فوق ستاره های فوتبال به هم گره خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت فوق ستاره های فوتبال به هم گره خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید