سایپا 4 - مینروا پنجاب صفر ، دسته گل آقای گل در گل

به گزارش سرزمین من، مربیان حریف که از دیدن آقای گل دنیا به وجد آمده بودند در آغاز بازی با دسته گل به استقبال علی دایی آمدند اما دایی و تیمش آنها را با یک دسته گل روانه هندوستان کردند.

سایپا 4 - مینروا پنجاب صفر ، دسته گل آقای گل در گل

کومارها تیم دایی را برای الریان گرم کردند

سه شنبه23،11،97،مرحله اول پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019،؛ ساعت 17:10،استادیوم: شهدای شهرقدس،تماشاگر: حدود 500 نفر

سایپا4

گلها:آرش رضاوند(8 پنالتی و 81)،آرمان رمضانی(24) و ساموئل سارفو(73)

مینروا پنجاب صفر

داور: یودای یاماموتو(ژاپن)؛ یاری ها: کاراکامی ساتوشی و تاکومی تاکاگای

اخطار:آکاشدیپ سینگ ، خوان کوئرو و خورخه ایوان رودریگز(مینروا پنجاب)،علی دشتی(سایپا)

بازیکن برتر:آرش رضاوند(سایپا)

سایپا ایران: محمدحسین اکبرمنادی، ساموئل سارفو، رضا علیاری(62- محمدامین حاج محمدی)، محمد سلطانی مهر، امید خالدی، رضا اسدی،علی دشتی، تعیین عباسیان(پیمان میری77)، محمدرضا سلیمانی(رضا جعفری59)،آرش رضاوند و آرمان رمضانی

سرمربی: علی دایی

مینروا پنجاب هند: هاسکار روی، خورخه ایوان رودریگز، آراشپریت سینگ دِورانی دیپاک، آکاشدیپ سینگ، محمود آمنه، خوان کوئرو باراسو(مارک وینکلی75)، مویسرانگچیم تویبا سنگ، پرابجوت سینگ، رلند راسل بیلالا(تعیین الدین46)، آکاش سانگ وان(40- آماندیپ سینگ)

سرمربی: ساچین تاناچی باداهه

بعد از یک روز بارانی چمن استادیوم شهد قدس به هیچ وجه در سطح برگزاری بازی لیگ قهرمانان آسیا حتی در مرحله پلی آفش هم نبود.نیمه زمین و جلوی دروازه ها تقریبا چمنی وجود نداشت و دو تیم در زمین گل آلود بازی را آغاز کردند که این وضعیت لحظه به لحظه بدتر شد.

در این زمین که مدت ها بود در سطح اول فوتبال مان نمی دیدیم، تماشای سکوهای خالی استادیوم شهر قدس هم قابل پیش بینی بود.همین شد که بخشی از سکوها را با یک پرچم بزرگ ایران پوشاندند.

البته این بازی یک تماشاگر ویژه داشت؛ علی پروین به خاطر رفاقتش با درویش مدیرعامل سایپا به تماشا این بازی نشست و درست مثل آن چندصدنفری که در سوز سرمای شهر قدس روی سکوها می لرزیدند از نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان حمایت کرد.

سایپا به عنوان تیم چهارم لیگ برتر از پلی آف دوم کارش را آغاز کرد و میزبان تیم ضعیف هندی شد که نتایج بدی در لیگ داخلی اش گرفته بود.تیم دایی در حالی به مصاف حریف گمنامش رفت که محمدصادق بارانی، مهرداد کفشگری و حسین کامیاب را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.مربیان حریف که از دیدن آقای گل دنیا به وجد آمده بودند در آغاز بازی با دسته گل به استقبال علی دایی آمدند اما دایی و تیمش آنها را با یک دسته گل روانه هندوستان کردند.

همان دقیقه 4 سایپا نشان داد برای یک برد پرگل به بازی آمده .سایپا قبل از رسیدن به گل اول سه موقعیت ساخت.ابتدا ضربه ایستگاهی تعیین عباسیان به گوشه دروازه مینروا پنجاب را هاسکار روی راهی کرنر کرد.سپس ارسال کوتاه عباسیان از روی کرنر و ضربه رمضانی را مدافعان مینروا پنجاب دفع کردند که در ادامه شوت پشت محوطه سلطانی مهر را روی در اختیار گرفت. بعد از آن هم محمدرضا سلیمانی با حرکت تکنیکی وارد محوطه جریمه پنجاب شد که تکل آکاشدیپ سینگ او را نقش بر زمین کرد تا داور ژاپنی در این صحنه اعلام پنالتی کند.در ضربه پنالتی در حالی که هاسکار روی به سمت راست دروازه شیرجه زده بود، آرش رضاوند برخلاف جهت دروازه بان مینروا پنجاب و با ضربه بغل پای زمینی گل اول سایپا را به ثمر رساند.

بعد از گل اول باز هم سایپا تیم برتر میدان بود و با ارسال های خطرناک عباسیان یکی دو موقعیت نصف و نیمه به دست آورد.یک بار برخورد مشکوک به پنالتی روی علی دشتی رخ داد که داور ژاپنی بیان کرد بیرون از محوطه جریمه خطا اتفاق افتاده است.

انتها در دقیقه 24 پاس به عقب رضاوند و شوت زمینی رمضانی از قوس محوطه جریمه، بعد از برخورد به پای ایوان رودریگز تبدیل به گل دوم سایپا شد. بعد از این گل رضاوند و رمضانی پیراهن حسین کامیاب و محمد بائوج رضایی، دو بازیکن مصدوم سایپا را مقابل دوربین تلویزیون نشان دادند.

بعد از این گل سایپا کمی پایش را از روی گاز برداشت هر چند رمضانی می توانست با یک گل دیگر تیمش را با سه گل به رختکن بفرستد.پنجاب هم در دقایق پایانی نیمه نخست یک موقعیت نصف و نیمه ایجاد کرد اما شوت راه دور مهاجم ان تیم بی دقت بود و در اختیار منادی نهاده شد.

نیمه دوم و با وخیم تر شدن وضعیت زمین کیفیت بازی افت کرد ضمن اینکه بازیکنان تیم هندی که به لحاظ تکنیکی ضعیف تر از ایپایی ها بودند با انجام خطاهای مکررر بازی را از جریان می انداختند.در این نیمه و در دقایق ابتدایی سایپا دو موقعیت خوب داشت که ضربات رمضانی و دشتی راهی به چارچوب نیافت.

با بی میلی سایپا به زدن گل های بیشتر پنجاب تا حدودی پیش آمد و یک موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت . کوئرو بهترین فرصت برای زدن گل اول پنجاب را داشت ولی شوت او زیر توپ زده شد و به بیرون رفت.با این حال چند لحظه بعد در دقیقه 73 نارنجی ها با حرکت انفرادی کاپیتان شان امید خالدی و سانتر عالی او به گل رسیدند.در این صحنه ساموئل سارفو که پیش آمده بود با ضربه سری تماشایی برد سایپا را پررنگ تر کرد.

بعد از این گل پنجاب یک موقعیت گل عالی دیگر به دست آورد تا صدای اعتراض دایی در بیاید.این بار وینکلی با توپ ربایی از سارفو موقعیت خطرناکی تدارک دید و با پاس در عرض او را آراشپریت سینگ مقابل دروازه خالی سایپا توپ را به بیرون زد.

اما سایپا که همه جوره نسبت به حریفش برتر بود به گل چهارم هم رسید.دقیقه 81 سانتر پای راست پیمان میری و ضربه سر آرمان رمضانی را هاسکار روی برگشت داد که در ریباند آرش رضاوند به راحتی دروازه پنجاب را باز کرد.

در ادامه هر تیم یکی دو موقعیت نصف و نیمه هم داشتند ودر نهایت بازی با رجحان چهارگله سایپا به پایاین رسید تا این تیم در مرحله بعدی پلی آف حریف الریان قطر گردد و در صورت شکست این حریف قدرتر به مرحله گروهی برسد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "سایپا 4 - مینروا پنجاب صفر ، دسته گل آقای گل در گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا 4 - مینروا پنجاب صفر ، دسته گل آقای گل در گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید